TIMOCOM Logo

Vo Vašom prehliadači nie je aktívny JavaScript.

Rozsah funkcií týchto webových stránok je týmto obmedzený. Aby ste mohli využívať všetky funkcie v plnom rozsahu, aktivujte v nastavení svojho prehliadača JavaScript.
„V kritickom prípade sme tu pre Vás!“

Advokát Alexander Oebel

Director Debt Collection & Legal Affairs

Advokát Alexander Oebel, Director Debt Collection & Legal Affairs, TIMOCOM

Naša inkasná služba chráni Vaše peniaze

Zákazníci so zlou platobnou morálkou sú rizikom pre každú firmu. Preto pri prípadných problémoch s váhavými platcami má svoju úlohu interný advokát TIMOCOM Alexander Oebel so svojim tímom. On a jeho ľudia pomáhajú zákazníkom TIMOCOM pri mimosúdnom vymáhaní neuhradených pohľadávok a napríklad v roku 2016 sa im v 89% všetkých prípadov podarilo dopomôcť veriteľom k ich zaslúženým peniazom.

Avšak naše inkasné oddelenie prináša ešte ďalšiu výhodu. Hneď na začiatku totiž odradí mnohé „čierne ovce“ od používania dopravnej platformy TIMOCOM, takže im ani nenapadne, aby sa stali jej používateľmi.

Takto dosiahneme spoločný cieľ

  • Inkasný servis od roku 2003 (s oficiálnym úradným povolením)
  • Kompetentné poradenstvo a podpora
  • Zamestnanci ovládajúci Vašu materčinu
  • Dôsledné a rýchle vymáhanie nesplatených pohľadávok

Využite našu inkasnú službu. Vedľa poplatku za spracovanie vo výške 20,00 € uplatňujeme v úspešných prípadoch nárok také na odmenu za našu inkasnú prácu. Výška tejto odmeny sa odvíja od rámca poplatkov stanoveného nemeckým zákonom.


Kliknutím na tlačidlo si spočítate poplatok, ktorý uhradíte v prípade úspešného vymáhania pohľadávky.

Kalkulátor poplatkov

JAPO – TRANSPORT

Mgr. Oldřich Salát

História spoločnosti siaha až do roku 1991, kedy ju založil pán Josef Janulík. Od založenia firma kontinuálne rástla, postupne rozširovala svoje služby a tovar prepravovala najskôr na území Českej republiky, aby neskôr zamierila aj do zahraničia. Vtedy začal pán Josef Janulík odovzdávať vedenie spoločnosti svojmu synovi Igorovi Janulíkovi, ktorý založil spoločnosť JAPO-autodoprava s.r.o. ...

 Více...  Skrýt

Zanedlho si spoločnosť JAPO-autodoprava s.r.o. vybudovala pevné miesto na trhu a v súčasnosti ponúka komplexné služby v oblasti cestnej nákladnej dopravy, rozvozu, distribúcie alebo skladovania tovaru. Od začiatku roka 2016 používa firma medzinárodný názov JAPO – transport s.r.o. Vozidlový park má 135 nákladných vozidiel značky DAF, ktoré zabezpečujú plynulú prepravu nielen na území Českej republiky, ale aj v rámci celej Európy. Krédom spoločnosti je starať sa nielen o svojich zákazníkov a plniť ich požiadavky, ale aj o svoj vozidlový park a jeho neustále rozširovanie o nové vozidlá. Na základe tejto stratégie je schopná uspokojiť špecifické požiadavky svojich klientov. Spĺňa napríklad aj náročné kritériá prepravy výbušnín, chemikálií a ostatných nebezpečných nákladov (ADR).

Hlavnou pracovnou náplňou spoločnosti je špecializácia na prepravy na celom území Talianska, kde dokáže garantovať denné pokrytie. Špecializácia na Taliansko narástla do takej miery, že pokrýva takmer 80 % obratu spoločnosti. Podľa želania zákazníkov je schopná zabezpečiť akúkoľvek prepravu tovaru kamkoľvek do sveta. Spoločnosť prešla tiež dôležitým procesom certifikácie, ktorá je v súčasnosti obzvlášť nevyhnutná, aby pre zákazníkov bola tým správnym partnerom. Spoločnosť spĺňa normu ISO 9001:2009, ktorá kladie vysoké nároky na manažment akosti.

TC: Aký je recept na tento úspech v dopravnom odvetví?

Mgr. Oldřich Salát – vedúci správy pohľadávok spoločnosti JAPO: Samozrejme, ako každá dopravná firma, potrebujeme neustále obchodne rásť, ale na druhej strane mať všetky pohľadávky čo najrýchlejšie zaplatené, a preto je dôležité mať efektívny systém správy pohľadávok. V dopravnom odvetví to platí hneď dvojnásobne. Aby sme boli schopní mať všetko pod kontrolou a riešiť všetko včas, máme vypracovaný efektívny systém vymáhania pohľadávok, ktorý nám pomáha v bežnej praxi.

TC: Ako teda tento efektívny systém funguje?

OS: Systém je v podstate veľmi jednoduchý. Ide o to, že pohľadávky urgujeme buď telefonicky alebo e-mailom hneď niekoľko dní po splatnosti, a to len dvakrát. Pokiaľ ani potom nedôjde k zaplateniu, podávame v prípade nových zákazníkov žalobu do 14 dní po splatnosti, v prípade stálych do jedného mesiaca po splatnosti. Prípadne pohľadávku odovzdávame inkasnej agentúre alebo využijeme medzinárodnú inkasnú službu TIMOCOM a zasielame príkaz na inkaso na ich inkasné oddelenie. Ďalšou samostatnou položkou je tiež poistenie pohľadávok s následným vymáhaním poisťovňou. Náš systém je založený na včasnosti upomínania a rýchlom riešení pohľadávok. Je to také prepojenie našich interných procesov a tiež využívanie externých moderných nástrojov, ako je napr. TIMOCOM.

TC: Ako dlho využívate portfólio služieb, ktoré ponúka dopravná platforma TIMOCOM?

OS: Sme zákazníkmi TIMOCOM už od roku 2006, kedy sme po prvý raz nainštalovali túto dopravnú platformu. V súčasnosti využívame všetky služby, ktoré TIMOCOM ponúka, inkasné oddelenie nevynímajúc. Inkaso pohľadávok prostredníctvom TIMOCOM má pre nás veľmi dôležitý význam, najmä čo sa týka zahraničných dlžníkov. Je to jeden z pilierov našej správy pohľadávok. Nejde ale len o vymáhanie, ale tiež o to, že sa snažíme v maximálnej možnej miere spolupracovať s dopravnými firmami, ktoré sú na platforme, a využívame tiež informácie, ktoré sú o zákazníkoch od TIMOCOM k dispozícii.

TC: A ako Oldřich Salát medzinárodnú inkasnú službu od TIMOCOM hodnotí?

OS: Inkasnú službu od TIMOCOM hodnotím ako mimoriadne dokonalý nástroj pre všetkých. Aj keď perfektná služba sama osebe by nestačila, keby ju často nad rámec svojich povinností nevykonávali vyškolení pracovníci TIMOCOM, s ktorými je výborná spolupráca a snažia sa nám vždy maximálne vyjsť v ústrety. Úspešnosť našich inkasných prípadov sa pohybuje okolo 90 %, čo je veľmi úctyhodné číslo.

Inkasná služba – Success Story

Dobrý pocit, že nie ste sami

Súhlasím s používaním cookies na tejto stránke na zobrazenie cieleného obsahu, reklamy a na účely analýzy.