Prehľad všetkých noviniek

Aktuálne tlačové správy

28.11.2019

Keď sa v sklade schováva nielen tovar, ale aj zisk.

Do Vianoc síce ostáva ešte šesť týždňov, sezónny obchod je však už plnom prúde – ten veľkonočný. Vyťaženie skladov čoskoro dosiahne svoje maximum a voľných skladovacích plôch bude nedostatok. Z krátkodobej a strednodobej perspektívy sú skladové plochy zdanlivo takmer nedostupné. Okrem toho môže byť vyhľadávanie vhodných poskytovateľov enormne zdĺhavé a čas sú peniaze. Nebola by užitočná aplikácia, ktorá by jednoducho spojila skladové a logistické plochy s potenciálnymi odberateľmi? Kliknutím myšou?

čítať ďalej >
23.10.2019

Nová pobočka vo Vroclave: TIMOCOM si upevňuje medzinárodný charakter a strategicky posilňuje svoje zastúpenie v Poľsku

Erkrath/Vroclav, 23.10.2019 - IT a dátový špecialista TIMOCOM z Erkrathu v Nemecku rozširuje svoje medzinárodné zastúpenie. Firma posilňuje svoju prítomnosť na poľskom trhu o ďalšiu pobočku vo Vroclave. Toto nové strategické rozhodnutie a s tým spojené posilňovanie aktivít firmy v Poľsku prinesie výhody jednak dopravcom a špedíciám, jednak aj zákazníkom z oblasti priemyslu a obchodu.

čítať ďalej >
21.10.2019

Dopravný barometer TIMOCOM: Nemeckí dopravcovia prepravili v treťom štvrťroku 2019 menej zákaziek ako pred rokom

Erkrath, 21.10.2019 – Nemecké dopravné firmy realizovali v treťom štvrťroku 2019 menej obchodov ako v minulom roku. Od júla do septembra klesol o 12 percent počet prepráv v nákladnej cestnej doprave v porovnaní s rovnakým obdobím predchádzajúceho roku. Zostupný trend spôsobený konjunktúrou, ktorý bol zjavný do polovice roku v dopytoch po prepravných službách v prvom európskom systéme pre inteligentnú logistiku, sa však napriek tomu zastavil. Informuje o tom IT firma TIMOCOM v svojej analýze tretieho štvrťroku 2019 na základe údajov z dopravného barometra.

čítať ďalej >

Aktuálne správy z odboru

19.06.2019

Medzery v znalostiach a časté chyby v špedícii

Podľa dotazníkového šetrenia z roku 2017 týkajúceho sa nedostatku odborníkov v logistike panuje nielen nedostatok vodičov (46 percent), ale aj nedostatok kvalifikovaných pracovníkov v dispozícii (41 percent). Okrem toho sa nedarí obsadiť 38 percent učňovských miest v špedíciách. Veľká časť chýbajúcich kvalifikovaných zamestnancov sa nahrádza pracovníkmi z iných odborov. Ich vzdelanie však často prebieha nesystematicky. To je nielenže časovo veľmi náročné, ale aj drahé a vedie k vyššej fluktuácii.

čítať ďalej >
12.04.2019

Ako nájdem správne dopravné poistenie?

V závislosti od druhu prepravy sa môže hodnota tovaru rýchlo vyšplhať na šesť alebo sedemmiestne čísla. Keď sa potom niečo pokazí a človek nie je správne poistený, môže to mať fatálne dôsledky. Ako sa takej situácii vyvarovať? A ako si vybrať to správne poistenie pre vlastnú dopravnú firmu? Dôležité tipy a rady dáva Klaus Schäfer z nemeckej spoločnosti KRAVAG, ktorá je expertom v oblasti dopravného poistenia.

čítať ďalej >
08.11.2018

Kto vlastne zodpovedá za zabezpečenie nákladu v nákladnom vozidle?

Podľa Zväzu nemeckých poistiteľov (Gesamtverband Deutscher Versicherer, GDV) nie je 70 percent nákladných vozidiel na nemeckých cestách správne alebo dostatočne zabezpečených. Správne zabezpečenie prepravy je pritom podľa pravidiel premávky na pozemných komunikáciách a obchodného zákonníka povinné. Kto je zaň teda v konečnom dôsledku zodpovedný: špeditér, vodič alebo zasielateľ? A čo je pri zabezpečení nákladu vlastne dôležité? Cenné tipy ponúka Alfred Lampen, znalec, školiteľ a autor na tému zabezpečenia nákladov v logistike.

čítať ďalej >

Médiá

Mediatéka TIMOCOM je Vám k dispozícii na vizuálnu podporu textov. Obrázky a dokumenty sme pripravili na stiahnutie a rozdelili do 4 kategórií „Branža“, „Akcie“, „Firma“ a „Systém/služby“. Ďalšie možnosti filtrovania, napr. podľa jazyka, Vám umožňuje intuitívne ovládanie našej mediatéky.

Otvoriť mediatéku

Kontakt pre tlač

TIMOCOM GmbH
Kontakt pre tlač
Timocom Platz 1
DE-40699 Erkrath

+420 412 430 430

+420 412 430 431

presse@timocom.com

hore

Súhlasím s používaním cookies na tejto stránke na zobrazenie cieleného obsahu, reklamy a na účely analýzy. Viac informácií