Napísať, prerokovať a uzavrieť zákazku

Prostredníctvom TimoCom Messenger odoslané už dva milióny správ

zdieľať na:
05.04.2016

Erkrath, 05.04.2016 – Od novembra minulého roku je na trhu Business Messenger od TimoCom, ktorý zjednodušuje každodennú obchodnú komunikáciu viac ako 110.000 používateľov najväčšej dopravnej platformy v Európe. Prostredníctvom tohto nového komunikačného nástroja boli odoslané už dva milióny správ. „Písanie namiesto telefonovania“ - v súkromnej oblasti stále obľúbenejší fenomén tak nezadržateľne preniká aj do sveta obchodu.

zdieľať na:

„Ahoj! Od štvrtka dávajú ten nový film. Nezájdeme cez víkend do kina?“ – otázku radšej rýchlo naklepeme namiesto dlhého telefonovania. To v poslednom čase neplatí len pre súkromný život a voľný čas, ale tiež pre každodennú obchodnú komunikáciu aj veľkých zákazníkov. Práve v rýchlom svete dopravy je dôležitá okamžitá reakcia a dostupnosť. Z tohto dôvodu zaviedol poskytovateľ IT služieb pre oblasť dopravy na konci novembra minulého roku TimoCom Messenger. Od svojho spustenia optimalizuje tento nástroj zákazníkom vybavovanie zákaziek v rámci burzy nákladov a voľných vozidiel a ponúka množstvo užitočných funkcií. V priebehu prvých štyroch mesiacov tak boli prostredníctvom tohto nového komunikačného nástroja odoslané už dva milióny správ.

 

TimoCom Messenger – Rýchlo, bezpečne, jednoducho

Pomocou Business Messenger môžu používatelia, ak majú záujem o konkrétnu ponuku prepravy alebo voľného vozidla, jedným kliknutím priamo kontaktovať príslušného zadávateľa. Výhody tohto zjednodušenia sú evidentné: Ponúkajúci okamžite vie, o ktorú z jeho zverejnených ponúk ide, a môže ihneď reagovať. Tým odpadá zložité vysvetľovanie, ktoré bolo doposiaľ prostredníctvom telefónu nevyhnutné. Následne možno priebeh konverzácie z bezpečnostných dôvodov uložiť ako PDF súbor alebo vytlačiť a použiť pre vlastnú dokumentáciu. Okrem toho si môžu byť používatelia TimoCom Messengera vždy istí, že rokujú s preverenými obchodnými partnermi. Prístup do platformy a ku komunikačnému nástroju majú výlučne zákazníci TimoCom. Messenger navyše podlieha nemeckému zákonu o telekomunikáciách a riadi sa prísnymi smernicami na ochranu údajov. Patrí sem napríklad to, že všetky odoslané správy sa zasielajú ako kódované, takže do zapísaných dialógov nemožno nazrieť. Ďalšou výhodou je funkcia synchronizácie na viacerých zariadeniach. Pri prihlásení prostredníctvom tabletu alebo inteligentného telefónu, teda mobilného koncového zariadenia, sa načítajú všetky kontakty a obsahy konverzácií. To znamená, že používateľ má prístup do platformy i do Messengera kedykoľvek a odkiaľkoľvek a nezmešká tak žiadnu obchodnú príležitosť. Okrem vybavovania zákaziek je dôležitým aspektom v preprave aj starostlivosť o kontakty. Okrem obchodnej komunikácie môžu používatelia používať aj všeobecný chat a novo kontaktovať zvolených obchodných partnerov alebo udržiavať kontakty s jestvujúcimi obchodnými partnermi.

 

Používatelia Messengera sa navyše môžu v tomto roku tešiť na nové užitočné funkcie: „Využijeme spätnú väzbu našich zákazníkov, aby sme funkcie naďalej zmysluplne zlepšovali. To znamená, že sa nebudeme zaoberať zbytočnosťami, pôjde predovšetkým o komunikáciu týkajúcu sa konkrétnych zákaziek v rámci burzy. Používatelia budú mať napríklad čoskoro možnosť ešte lepšie spravovať svoje kontakty.“, hovorí hovorca spoločnosti TimoCom Marcel Frings.

 

Viac informácií o TimoCom nájdete na www.timocom.sk.

hore

Súhlasím s používaním cookies na tejto stránke na zobrazenie cieleného obsahu, reklamy a na účely analýzy. Viac informácií