TimoCom reaguje: Lufthansa Cargo zavádza „poplatky za papier“

zdieľať na:
02.04.2018

Erkrath, 2.4.2018 – Lufthansa Cargo (LH Cargo) zavádza od 2. apríla poplatok za papierové nákladné listy. Gunnar Gburek (Company Spokesman TimoCom) o tom hovorí:

Kto hovorí o digitalizácii, ten si nemôže nevšimnúť, že už je dávno tu! Nie je ani dobrá ani zlá, je to jednoducho aktuálny stav techniky.
zdieľať na:

„Dôležitý signál pre trh“

Lufthansa Cargo zavedením poplatkov za papierové dokumenty určuje smer budúceho vývoja a vysiela trhu dôležitý signál: Vstup logistiky do digitálneho sveta je nezvratný. Veľa firiem na trhu ho má ale ešte pred sebou. Aby tento krok urobili, potrebujú platformy, ovládanie ktorých bude jednoduché a ktoré integrujú do bezpapierového informačného reťazca všetkých zúčastnených partnerov bez nevyhnutnosti prepínať medzi rôznymi programami a aplikáciami. Až po zapojení všetkých sa bude digitálny svet točiť skutočne hladko.

Jednoznačné je, že kto dnes prenáša informácie a dokumenty na papieri, priplatí si aj bez poplatkov. Prichádza totiž o čas, peniaze a kvalitu služieb. Spracovanie papierových podkladov totiž generuje náklady nielen dopravcovi, ale aj vlastnej firme. Pri opakovanom prepisovaní informácií o zásielke, ktoré sú uvedené na papieri, sa navyše zvyšuje riziko vzniku chýb.

Kto hovorí o digitalizácii, ten si nemôže nevšimnúť, že už je dávno tu! Nie je ani dobrá ani zlá, je to jednoducho aktuálny stav techniky. V dobe, kedy si leteckú dovolenku rezervujeme digitálne, nesmú informácie o náklade „chodiť peši“.

hore

Súhlasím s používaním cookies na tejto stránke na zobrazenie cieleného obsahu, reklamy a na účely analýzy. Viac informácií