TimoCom s rekordným výsledkom za rok 2017

Najväčšia európska dopravná platforma pokračuje v raste

zdieľať na:
19.03.2018

Erkrath, 19.03.2018 – Dopravná platforma TimoCom pokračovala vo svojom raste aj v obchodnom roku 2017. S celkovým počtom 90,7 milióna ponúk prepráv a voľných vozidiel (2016: 68,3 milióna) zaznamenala táto IT firma z Erkrath v uplynulom roku rekordný počet ponúk uverejnených on-line. Cez platformu bolo ponúknuté zhruba 1,4 miliárd ton prepráv v celej Európe.

zdieľať na:

Vzrástol aj počet používateľov, ktorí realizujú svoje prepravy digitálne prostredníctvom IT platformy - v porovnaní s predchádzajúcim rokom na viac ako 127.000 (2016: 110.000). Obrat sa v roku 2017 vyšplhal o 5,7 miliónov na celkových 67,9 miliónov €. Spoločnosť tak dosiahla najvyšší obrat od svojho vzniku v roku 1997. Dnes má tento poskytovateľ IT služieb viac ako 40.000 zákazníkov (2016: 36.000).

Motorom vývoja je z pohľadu Gunnara Gbureka (Company Spokesman TimoCom) aj naďalej dobrá ekonomická situácia a rastúca digitalizácia dopravy a logistiky v Nemecku a v Európe. „Špedičné firmy, rovnako ako priemyselné a obchodné firmy u nás nájdu vhodného partnera na dopravu a stačí im k tomu pár kliknutí myšou. A to isté platí aj obrátene. Stále viac zákazníkov využíva IT riešenia našej platformy, ktoré im umožňujú flexibilne reagovať na požiadavky v preprave a efektívnejšie tak riadiť svoje podnikanie“, hovorí Gburek.

V roku 2017 napríklad TimoCom rozšíril ponuku dopravnej platformy o aplikáciu „TC Transport Order®“. Táto aplikácia umožňuje firmám zasielať dopyt po doprave digitálne k niekoľkým dopravcom súčasne, vyžiadať si od nich ceny a zadať objednávky - všetko bez akejkoľvek zmeny programu. Od zavedenia na trh v júli 2017 už bolo zaslané 12.900 objednávok prepravy. Veľký počet úspešných obchodov tak bol uzavretý formou „digitálneho podania ruky" pri vybavovaní zákaziek.

Počet zapojených telematických systémov, ktoré sú integrované do dopravnej platformy TimoCom, vzrástol v roku 2017 o 30 na aktuálnych 230 poskytovateľov. Zákazníci majú možnosť prenášať cez rozhranie dáta o polohe krátkodobých prepravných partnerov do vlastného systému manažmentu prepráv a tu ich spracovávať. Zvyšujú tak kvalitu svojich služieb a spokojnosť zákazníkov pri vybavovaní zákaziek. „V našej platforme premietame všetky funkcie, ktoré sú potrebné pre realizáciu prepravy a prispievame tak k zvýšeniu transparentnosti v dodávateľskom reťazci“, komentuje Gburek trvalý rozvoj dopravnej platformy.

TimoCom chce vytvoriť priestor pre ďalší rast, preto sa bude tento rok v lete sťahovať do rozšírených priestorov vo svojom sídle v Erkrath. V tejto centrále a v ďalších troch pobočkách v Poľsku, Česku a Maďarsku bude na ďalšom rozvoji najväčšej dopravnej platformy v Európe pracovať viac ako 460 zamestnancov (2016: 400) 34 národností.

hore

Súhlasím s používaním cookies na tejto stránke na zobrazenie cieleného obsahu, reklamy a na účely analýzy. Viac informácií