
Spravujte prepravné objednávky centrálne a digitálne
Evidencia prepravných objednávok od externých príkazcov centrálne na jednom mieste
Využite sledovanie objednávky pomocou prepojenia objednávok a GPS zariadení
Archivujte Vaše objednávky prepráv: Ponúkame 10 rokov úschovy
Kompletný proces v systéme pre inteligentnú logistiku
Vybavujte prepravné objednávky s Vašimi obchodnými partnermi priamo v systéme TIMOCOM. Vďaka digitálnemu procesu komunikujete rýchlo a navyše ušetríte čas pri zadávaní údajov. Všetky objednávky sa automaticky prekladajú do príslušného jazyka, preto neexistujú jazykové bariéry a Vy nestrácate čas. Vašou ďalšou výhodou je prehľadné zobrazenie v porovnaní s inými komunikačnými kanálmi, ako je napríklad e-mail.
S TIMOCOM navyše máte vysokú bezpečnosť dát. Údaje vždy zostanú iba u príslušného zákazníka, takže sú chránené pred prístupom nepovolaných osôb. Všetky servery sa nachádzajú v Nemecku, takže pre ne platí nemecký zákon na ochranu údajov. Žiadne údaje sa nedostanú do zahraničia.
Vaše výhody:
Rýchla komunikácia vďaka digitálnemu spracovaniu
Obojstranná záruka vďaka záväznej zmluve
Prepravné objednávky v jazyku danej krajiny
Personalizácia prepravných objednávok pomocou firemného loga, dokumentov a generátora čísel objednávok
Predlohy pre prepravné objednávky a možnosť ich opakovaného použitia
Prehľadné štatistiky pre budúce obchodné rozhodovanie
Jednoducho vybavovať objednávky elektronicky
Obaja obchodní partneri majú možnosť prehľadne spravovať objednávky prepráv a majú stále presný prehľad o ich stave - digitálne na jednom centrálnom mieste.

Rozumne šetriť čas
Vďaka rýchlemu zadávaniu údajov ušetríte veľa času. Dôvody: úzka integrácia s našou burzou nákladov a dopytmi. Aj naše funkcie kopírovať a predlohy a inteligentné automatické vyplňovanie zaistia, že všetky údaje pre Vaše objednávky prepráv môžete zadávať rýchlo.

Vytvárať inteligentné vyhodnotenie a analýzy
Analyzujte Vaše obchodné vzťahy a čísla pomocou našich vyhodnocovacích funkcií, ktoré možno individuálne prispôsobiť Vašim potrebám. Z týchto analýz potom môžete odvodiť ukazovatele pre Vaše budúce obchody.

Majte jednoducho o všetkom prehľad
Vďaka našim funkcionalitám je sledovanie zásielok úplne jednoduché. Obaja obchodní partneri majú prehľad o priebehu prepravných zákaziek a môžu znížiť potrebu dodatočnej komunikácie.

Čo hovoria naši zákazníci

"So systémom TIMOCOM ušetríme až 60 percent času pri zadávaní zákaziek. Do formulára môžeme vložiť všetky údaje a odoslať. Nečakáme na e-maily s nejakými listovými hlavičkami alebo s potvrdeniami o poistení, ale hneď všetko vybavujeme on-line." >Prečítať success story (PDF)

"Spracovanie a vytváranie objednávok sa výrazne zrýchlilo. Obrovskou výhodou pre nás je, že v systéme TIMOCOM máme uložené všetky naše objednávky prepráv a pre audítorov tak máme všetky údaje uložené na jednom centrálnom mieste." >Prečítať success story (PDF)
Optimalizujte Vaše obchodné procesy vďaka elektronickým objednávkam na dopravu!
Ako príkazca zadávate prepravné objednávky digitálne v systéme TIMOCOM priamo Vašim obchodným partnerom.
Ako dopravca reagujete na objednávku prepravy priamo v systéme TIMOCOM, kde ju digitálne potvrdíte alebo odmietnete.

S Vašimi údajmi zaobchádzame mimoriadne opatrne! Preto má TIMOCOM značku kvality „Hosted in Germany". Údaje našich používateľov sa hosťujú v Nemecku, a preto sa riadia nemeckým právom - a predovšetkým nemeckým právom na ochranu údajov, ktoré patrí medzi najprísnejšie v Európe.