Golden Deal – zadávanie prepráv s možnosťou výhry
Jednoducho zadávajte prepravy a s trochou šťastia vyhrajte skvelé ceny!
Aké ceny môžete očakávať?
- Okamžité výhry: Prvých 100 registrovaných dostane plyšovú hračku Mo a inteligentnú podložku pod myš s užitočnými skratkami a tipmi pre prácu v prostredí Marketplace.
- Pre Vás osobne: Poukážka podľa vlastného výberu (napr. Amazon) v hodnote 250 €.
- Pre Vašu spoločnosť: Vyhrajte sumu faktúry v hodnote až 1500 € bez dane za prepravu, ktorá bola realizovaná prostredníctvom TIMOCOM Burzy nákladov.
A to najlepšie: Každý mesiac máte novú šancu!
Ako funguje Golden Deal
Zapojte sa – a premeňte svoje zadávanie prepráv na mesačnú šancu na výhru!
Tri jednoduché kroky k žrebovaniu súťaže:
Jednorazová registrácia – s prihlasovacou e-mailovou adresou TIMOCOM a súhlasom s podmienkami účasti.
Min. 3-krát mesačne zadajte prepravu – priamo v prostredí TIMOCOM Marketplace. Ako to presne funguje, to Vám ukážeme tu.
Oprite sa a s trochou šťastia vyhrajte – každý mesiac čakajú ceny pre Vás a Vašu spoločnosť!
Vaša cesta k perfektnému zadávaniu prepráv a výhre:
Vy robte svoju prácu ako zvyčajne. My z nej urobíme šancu na výhru.
Takto funguje zadávanie prepráv v prostredí Marketplace:
Zabudnite na zdĺhavé vypĺňanie formulárov ponúk prepravy na burze nákladov.
TIMOCOM AI vytvorí Vašu ponuku prepravy za niekoľko sekúnd – vrátane:
- automatického prekladu
- výpočtu ložných metrov
- vhodných typov vozidiel
➡ Výsledok: Vaša ponuka prepravy je okamžite online – automaticky a optimálne umiestnená.
Ušetrite si dlhé dohadovanie e-mailom alebo telefonicky.
Integrovaný Messenger Vám umožní dohodnúť so zainteresovanými poskytovateľmi prepravných služieb všetko dôležité priamo:
- Rýchly a efektívny chat
- S automatickým prekladom
- Bezpečný a dokumentovaný v jednom systéme
➡ Výsledok: Rýchle rozhodnutia, jasné dohody, menej nedorozumení.
Hneď ako nájdete správneho obchodného partnera, jednoducho kliknite na „Zadať transakciu“v aplikácii TIMOCOM Messenger.
- Všetky údaje o preprave zostávajú centrálne zdokumentované v rámci Transakcií.
- Spolupracujete len s overenými partnermi TIMOCOM
- Hodnotenie je možné ihneď po preprave.
➡ Výsledok: Čisté, transparentné zadávanie prepráv bez papierovania.
Títo zákazníci TIMOCOM už majú jasno:
Presvedčte sa sami a zabezpečte si šancu na výhru:
Často kladené otázky
Áno, súťaže Golden Deal sa môžu zúčastniť len tí, ktorí sa zaregistrujú prostredníctvom prihlasovacieho formulára a tým akceptujú podmienky účasti. Vaše aktivity v prostredí Marketplace sa môžu započítať až po vašej registrácii.
Kompletné zadanie prepravy pozostáva z:
- vytvorenia ponuky prepravy pomocou TIMOCOM AI
- komunikácie s obchodným partnerom pomocou TIMOCOM Messengera
- uzatvorenia transakcie kliknutím na „Zadať transakciu“ v TIMOCOM Messengeru
Týmto postupom musíte počas trvania súťaže prejsť aspoň trikrát v kalendárnom mesiaci.
Súťaže sa môžete zúčastniť každý mesiac a skúsiť šťastie znova. Berte však na vedomie: Každý účastník môže počas celého obdobia súťaže vyhrať len raz.
Do súťaže sa započítava iba používanie všetkých troch funkcií (TIMOCOM AI, TIMOCOM Messenger a Transakcie). Žiaľ, nemôžeme brať do úvahy prepravy zadané iba čiastočne alebo mimo prostredí TIMOCOM Marketplace.
Výhercovia budú vyžrebovaní na konci každého mesiaca a informovaní e-mailom alebo telefonicky. Každý výherca musí do piatich dní od oznámenia o výhre kontaktovať spoločnosť TIMOCOM e-mailom s údajmi o svojej adrese a TIMOCOM ID.
Účasť prebieha vždy v mene Vašej spoločnosti. Z toho vyplýva:
- Konáte v mene svojej spoločnosti a ste za túto spoločnosť registrovaný ako aktívny používateľ.
- Osobná výhra (vybraný kupón) sa pridelí zúčastnenému používateľovi.
- Firemná cena (vybraná faktúra za prepravu) bude udelená prihlásenému podniku.
Dôležité:
V prípade pochybností si vopred interne ujasnite, či je Vaša účasť a prípadné prijatie výhry prípustné z hľadiska Vašej spoločnosti alebo Vašich firemných smerníc.
Všetky daňové povinnosti (napr. paušálna daň zo mzdy) sú na Vašej spoločnosti. Ďalšie informácie nájdete v častých otázkach.