Návody a pomoc TIMOCOM
Objavte praktické riešenia a zasvätené tipy: Naše centrum pomoci je vaším spoločníkom pre hladký priebeh procesov a väčší úspech na Road Freight Marketplace.
Začnite a staňte sa Road Freight Hero!
Najčastejšie otázky našich zákazníkov:
Ak chcete pridať nového zamestnanca do svojho konta TIMOCOM, máte dve jednoduché možnosti:
- Na našej webovej stránke použite tlačidlo „Pridať používateľa“, ktoré vás presmeruje na tento odkaz: Pridať používateľa (timocom.com).
- Prípadne môžete použiť aj príslušnú dlaždicu na úvodnej stránke trhoviska.
V oboch prípadoch stačí postupovať podľa ďalších pokynov, aby ste zamestnanca rýchlo a jednoducho aktivovali.
- Ak chcete zmeniť účet a zaregistrovať nového kolegu, navštívte tento odkaz: shop.timocom.com.
- Po dokončení registrácie nás kontaktujte na telefónnom čísle: +420 412 430 430
- Pracovník zákazníckeho servisu potom vykoná zmenu účtu za vás.
Ak sa nemôžete prihlásiť a zobrazí sa chybové hlásenie, môže to mať rôzne príčiny.
Možno ste v stresujúcom pracovnom dni prehliadli nejakú faktúru, a preto ste boli dočasne zablokovaní. V takom prípade sa obráťte na náš zákaznícky servis a my sa vám pokúsime čo najrýchlejšie pomôcť: +420 412 430 430
- Kliknite na „Nastavenia“ na TIMOCOM Marketplace.
- Potom vyberte možnosť „Prihlásenie“ a „Zmeniť heslo“.
- Budete priamo presmerovaní na miesto, kde môžete svoje heslo jednoducho aktualizovať.
Je nám ľúto, ak máte s niektorou zo spoločností zlé skúsenosti. Samozrejme, chápeme, že by ste v budúcnosti uprednostnili spoluprácu s inými obchodnými partnermi.
Preto máte možnosť určité spoločnosti z vyhľadávania prepráv a voľných vozidiel priamo v Marketplace vylúčiť prostredníctvom tzv. zoznamov vylúčených. Od spoločností zo zoznamu vylúčených už v budúcnosti nebudete dostávať ponuky na prepravu tovaru ani výberové konania a môžete sa opäť tešiť na nových potenciálnych obchodných partnerov.
Pozor: Spoločnosti na vašom osobnom zozname vylúčených vás budú môcť i naďalej kontaktovať e-mailom alebo si prezrieť vaše zverejnené ponuky prepráv.
| Ak ponúkate náklad, môžete sa zakaždým individuálne rozhodnúť, ako chcete byť kontaktovaní. Odporúčame, aby ste pri zadávaní nákladu aktivovali pole „Dostávať cenové ponuky“, čím môžete výrazne skrátiť svoj čas a znížiť svoju námahu. Dopravcovia tak môžu predkladať cenové ponuky pre vašu ponuku prepravy priamo na burze nákladov. Ušetríte si zbytočnú e-mailovú a telefonickú komunikáciu a budete mať úplný prehľad o všetkých predložených cenách. Je dôležité, aby ste vypli všetky ostatné možnosti kontaktovania. |
| Nedostali ste faktúru alebo ju nemôžete nájsť? Nemajte obavy! Jednoducho nás kontaktujte na telefónnom čísle +420 412 430 430 a my vám faktúru pošleme. |
| Je nám ľúto, ak ste s dopravným partnerom urobili zlú skúsenosť. Aby sme vám mohli rýchlo pomôcť, pošlite nám objednávku prepravy a všetky správy, ktoré k nej máte, na adresu ccare.sk@timocom.com. Vaša spätná väzba je dôležitá pre zlepšenie bezpečnosti na našom Road Freight Marketplace. |
Niekedy sa to na prvýkrát nepodarí. Ak sa rozhodnete vypovedať zmluvu so spoločnosťou TIMOCOM, postačí písomná výpoveď e-mailom na adresu ccare.sk@timocom.com. Naším cieľom je však pochopiť vaše dôvody. Predtým, ako sa definitívne rozhodnete, budeme radi, ak nás najprv kontaktujete na telefónnom čísle +420 412 430 430. Naším cieľom je spoločne nájsť riešenie a zabezpečiť, aby ste mali s TIMOCOM Road Freight Marketplace čo najlepšie skúsenosti. |