TIMOCOM Medzinárodné inkaso: Váš partner pre správu pohľadávok
Súčasť našich služieb v oblasti Security & Payments
Čo robiť, keď zadávateľ neplatí?
Aby sa prípad oneskorenia nestal prípadom súdneho sporu: TIMOCOM Inkaso
Férovosť a poctivosť prispievajú k tomu, aby vaše obchodné vzťahy príliš neutrpeli. Ak vaši obchodní partneri meškajú s platbou, môžete sa spoľahnúť na kompetentnú pomoc.
Poverenie na inkaso môžete jednoducho a pohodlne zadávať online k okamžitému spracovaniu.
Spoľahlivé spracovanie vašich pohľadávok, aby ste sa mohli plne sústrediť na svoju hlavnú činnosť.
Diplomatickými riešeniami: Viac ako 80% všetkých medzinárodných inkasných prípadov je úspešne dokončených.
Kompetentný tím rieši vaše problémy rýchlo, hospodárne a mimosúdne.
Komunikácia v 27 rôznych jazykoch na optimálne spracovanie vašich celoeurópskych pohľadávok.
S oficiálnym povolením od roku 2003: Využite naše bohaté skúsenosti.
Ako na to? Pomocou TIMOCOM Poverenia na inkaso
Vypočítajte si náklady pomocou kalkulačky poplatkov
Za každé poverenie platí dohodnutý poplatok za spracovanie vo výške 25 €. V prípade úspechu TIMOCOM účtuje zadávateľovi odmenu, ktorá už obsahuje poplatok za spracovanie. Tento výpočet je v súlade s ustanoveniami zákona o odmenách advokátov. Vypočítajte si svoje poplatky v niekoľkých krokoch!
Čo hovoria naši zákazníci o službe TIMOCOM Inkaso
Často kladené otázky o službe TIMOCOM Medzinárodné inkaso
Áno, inkasná služba je k dispozícii pre všetkých zákazníkov TIMOCOM. Ak ešte nemáte uzatvorenú zmluvu, môžete sa zaregistrovať tu.
Nie. Náš tím vám rád pomôže aj v prípade, že máte otvorenú pohľadávku, ktorá nevznikla v rámci TIMOCOM Road Freight Marketplace. Poverte nás svojím inkasným prípadom tu.
Miera úspešnosti je viac ako 80% úspešne sprostredkovaných prípadov.
Uplatňujeme poplatok za spracovanie vo výške 25 €. Iba v úspešných prípadoch uplatňujeme aj dodatočnú odmenu za našu inkasnú prácu, ktorá závisí od výšky pohľadávky. Táto odmena sa odvíja od rámca poplatkov stanoveného nemeckým zákonom a môžete si ju spočítať v našom kalkulátore poplatkov ešte pred poverením.
Platí zákonný princíp o škode pri meškajúcich platbách podľa smernice EÚ 2011/7/EÚ. Na základe tejto smernice by sa otvorené pohľadávky mali zaplatiť rýchlejšie. Od zavedenia smernice v krajinách EÚ platia v prípade meškajúcej platby nové práva a povinnosti. Pre veriteľa a dlžníka to znamená nasledujúce:
Faktúry na firmy sa automaticky považujú za meškajúce od 30. dňa po splatnosti. Okrem toho je splatnosť viac ako 60 dní možná iba vo výnimočných prípadoch. Ak dôjde k meškaniu platby, veriteľ môže od dlžníka požadovať náklady na vymáhanie svojej pohľadávky a tiež aj úroky z meškania.
Náklady na vymáhanie môžu zahŕňať vlastné náklady vzniknuté na základe upomínania na meškajúcu platbu, náklady na inkaso a právnika. Pre veriteľa to znamená, že dlžníkovi môže dať uhradiť náklady za inkasnú službu. K týmto nákladom patrí tiež odmena, ktorú zaplatíte v úspešnom prípade. To znamená, že veriteľ môže, ak je pohľadávka v omeškaní a dlžník je za omeškanie zodpovedný, od dlžníka požadovať, aby uhradil všetky náklady na inkaso (základný poplatok aj nárok na odmenu v úspešnom prípade).
Dôležité je, že tieto pravidlá platia iba pre faktúry, ktoré
- Sa zakladajú na zmluvných plneniach, teda napríklad nie za škody alebo duplicitné platby,
- sú preukázateľne meškajúce a
- dlžník má sídlo na území EÚ.
Upomienka alebo podobná výzva na platbu zo strany veriteľa už nie je nevyhnutná, možno ju však urobiť dobrovoľne, čo sa stále považuje za zmysluplné a odporúčané, aby sa v ideálnom prípade nemuselo zachádzať tak ďaleko.
Náš inkasný tím rieši prípady z celej Európy a svoje služby ponúka v nasledujúcich jazykoch:
bulharčina (BG)
dánčina (DA)
nemčina (DE)
angličtina (EN)
fínčina (FI)
francúzština (FR)
gréčtina (EL)
taliančina (IT)
chorvátčina (HR)
lotyština (LV)
litovčina (LT)
macedónčina (MK)
holandčina (NL)
nórčina (NO)
poľština (PL)
portugalčina (PT)
rumunčina (RO)
ruština (RU)
švédčina (SV)
srbčina (SR)
slovenčina (SK)
slovinčina (SL)
španielčina (ES)
čeština (CS)
turečtina (TR)
ukrajinčina (UA)
maďarčina (HU)
Áno, TIMOCOM Inkaso pracuje medzinárodne, predovšetkým v Európe, vo vašom rodnom jazyku. Zahraničné inkasné prípady pre nás nie sú problém.
V prípade platobnej neschopnosti je majetok dlžníka spravidla pod správou insolvenčného súdu alebo externého správcu. Ten spravuje pohľadávky a stará sa o rozdelenie zvyšného majetku. Tým je zaistené, že so všetkými veriteľmi bude zaobchádzať rovnako.
Každý štát má stanovený vlastný postup, akým si veriteľ prihlási svoju pohľadávku. Tu odporúčame si okamžite prihlásiť pohľadávku u správcu konkurznej podstaty, aby ste boli v konaní zohľadnení ako veriteľ a zostávajúca suma nebola znížená o náklady na zastupovanie.
Naším cieľom je podporovať veriteľov pri vymáhaní ich oprávnených pohľadávok. V prípade problémov na strane dlžníka môžeme napríklad dohovoriť splátkový kalendár, aby veriteľ svoje peniaze dostal. Zároveň TIMOCOM svojim používateľom v Marketplace zabezpečuje, aby nevznikali ďalšie dlhy.
Ak používateľ nechce zaplatiť bez udania dôvodu, je toto správanie v rozpore s kritériami kvality TIMOCOM. Nemôže teda potom zostať v sieti preverených zákazníkov.
Je potrebné predložiť tieto dokumenty: objednávku prepravy, dodací list, faktúru a poslednú výzvu na úhradu.
TIMOCOM Inkaso vaše poverenie skontroluje. Potom sa s vami spojí náš pracovník.
Od splatnosti pohľadávky musí uplynúť aspoň 30 dní.
Áno, v jednom poverení je možné predložiť viacero faktúr toho istého dlžníka.