Transakcie:
Najlepšia voľba pre vaše prepravy – bezpečná, rýchla a transparentná!
Uzatvárajte prepravy priamo v prostredí TIMOCOM Road Freight Marketplace – pre väčšiu kontrolu, transparentnosť a dôveru.
Čo sú Transakcie?
Zadávajte svoje prepravy priamo prostredníctvom TIMOCOM Burzy nákladov. Naše Transakcie uľahčujú a zefektívňujú zadávanie prepráv. Jedným kliknutím zadáte, jedným kliknutím prijmete – a po doručení sa obaja partneri navzájom priamo ohodnotia.
Bez ohľadu na to, či ste zadávateľ alebo dodávateľ – s Transakciami môžete sledovať svoje prepravy, budovať dôveru a dlhodobo si zabezpečiť najlepších partnerov.
Aký je rozdiel oproti objednávke prepravy?
Transakcia je digitálnym potvrdením zadania prepravy – ako prvé podanie ruky.
Objednávka prepravy je oficiálny, právne záväzný dokument so všetkými podrobnosťami o preprave.
Vaše výhody
Jasné fakty pre lepšie rozhodnutia.
Každá transakcia posilňuje vašu databázu: Zistite, s kým je najlepšie spolupracovať, a robte informované rozhodnutia pre budúce objednávky.
Viac hodnotení, viac príležitostí!
Čím viac toho urobíte prostredníctvom Marketplace, tým rýchlejšie nazbierate hodnotenia – a s dobrou reputáciou si zabezpečíte najlepšie prepravy a vyššie príjmy.
Často kladené otázky
Transakcia je ako predbežná fáza objednávky – akási dohoda pred tým, než sa stane oficiálnou. Právne záväzným dokumentom pritom zostáva objednávka na prepravu.
S údajmi, ktoré poskytnete, sa bude zaobchádzať dôverne a budú sa používať výlučne na realizáciu transakcie. Vaše údaje sú chránené a bezpečne uložené.
Nie, vaše obchodné vzťahy a transakcie zostávajú dôverné a sú viditeľné len pre vás a príslušných partnerov.
Ostatní používatelia Marketplace si môžu vaše dokumenty prezrieť a stiahnuť, akonáhle budú úspešne skontrolované.
Nie, nie ste povinný zadávať svoje prepravy prostredníctvom TIMOCOM Burzy nákladov. Dôrazne vám to však odporúčame, aby ste zvýšili bezpečnosť svojich objednávok na prepravu a mali naďalej prístup k údajom o preprave.
Transakcie vám ponúkajú mnoho výhod! Hodnotenia môžete udeľovať a prijímať za každú transakciu – bez ohľadu na objednávku prepravy prostredníctvom TIMOCOM. Spoluprácou s overenými zákazníkmi TIMOCOM môžete minimalizovať potenciálne riziká a nedorozumenia. A to najlepšie: Vďaka histórii prepráv a hodnotení môžete prijímať dlhodobé, dobre podložené a do budúcnosti bezpečné rozhodnutia!
Dostanete upozornenie e-mailom a správu prostredníctvom symbolu zvončeka v prostredí Marketplace. Všetky prijaté zákazky môžete vidieť v prehľade transakcií. Kliknite na ponuku prepravy a potvrďte ju tlačidlom „Prijať prepravu“.
Prijatím prepravy dávate najavo, že ste pripravení objednávku splniť. Právne záväznú objednávku na prepravu dostanete od svojho obchodného partnera na samostatné potvrdenie.
Áno, ako dodávateľ aj ako zadávateľ môžete transakciu stornovať. Odporúčame to však robiť len vo výnimočných prípadoch, pretože storná v krátkom čase môžu mať negatívny vplyv na vašu povesť a prípadne aj právne dôsledky.
Obchodný partner dostane oznámenie e-mailom a prostredníctvom Marketplace. Opakované storná môžu mať negatívny vplyv na vaše hodnotenie a budúce objednávky. V prípade storna v krátkom čase je dôležité informovať zadávateľa čo najskôr.
V takom prípade by ste mali kontaktovať dodávateľa a požiadať ho o stornovanie v prostredí Marketplace. V opačnom prípade zostane objednávka nesprávne uložená vo vašich transakciách. Zmeny by sa mali vykonávať priamo v prostredí Marketplace.
Svoju prepravu znovu uverejnite na Burze nákladov. Pracujeme na riešení, ktoré by tento proces v budúcnosti zjednodušilo.