Najčastejšie otázky našich zákazníkov:

Ak chcete vo svojom účte TIMOCOM vytvoriť nového používateľa, máte dve možnosti:

  1. Na našej webovej stránke použite tlačidlo „Pridať používateľa“, ktoré vás presmeruje na tento odkaz: Pridať používateľa (timocom.com).
  2. Alebo: Použite zodpovedajúcu dlaždicu na úvodnej stránke Marketplace. 

V oboch prípadoch postupujte podľa pokynov na webových stránkach alebo na TIMOCOM Marketplace pre rýchlu aktiváciu vášho nového kolegu.

  1. Ak chcete zmeniť účet a zaregistrovať nového kolegu, navštívte tento odkaz: shop.timocom.com.
  2. Po dokončení registrácie nás kontaktujte na telefónnom čísle: +420 412 430 430
  3. Pracovník zákazníckeho servisu potom vykoná zmenu účtu za vás.

Ak sa nemôžete prihlásiť a zobrazí sa chybové hlásenie, môže to mať rôzne príčiny.

Možno ste v stresujúcom pracovnom dni prehliadli nejakú faktúru, a preto ste boli dočasne zablokovaní. V takom prípade sa obráťte na náš zákaznícky servis a my sa vám pokúsime čo najrýchlejšie pomôcť: +420 412 430 430

  1. Kliknite na „Nastavenia“ na TIMOCOM Marketplace.
  2. Potom vyberte možnosť „Prihlásenie“ a „Zmeniť heslo“.
  3. Budete priamo presmerovaní na miesto, kde môžete svoje heslo jednoducho aktualizovať.

Je nám ľúto, ak máte s niektorou zo spoločností zlé skúsenosti. Samozrejme, chápeme, že by ste v budúcnosti uprednostnili spoluprácu s inými obchodnými partnermi.

Preto máte možnosť určité spoločnosti z vyhľadávania prepráv a voľných vozidiel priamo v Marketplace vylúčiť prostredníctvom tzv. zoznamov vylúčených. Od spoločností zo zoznamu vylúčených už v budúcnosti nebudete dostávať ponuky na prepravu tovaru ani výberové konania a môžete sa opäť tešiť na nových potenciálnych obchodných partnerov.

Pozor: Spoločnosti na vašom osobnom zozname vylúčených vás budú môcť i naďalej kontaktovať e-mailom alebo si prezrieť vaše zverejnené ponuky prepráv. 

Ak ponúkate náklad, môžete sa zakaždým individuálne rozhodnúť, ako chcete byť kontaktovaní.

Odporúčame, aby ste pri zadávaní nákladu aktivovali pole „Dostávať cenové ponuky“, čím môžete výrazne skrátiť svoj čas a znížiť svoju námahu. Dopravcovia tak môžu predkladať cenové ponuky pre vašu ponuku prepravy priamo na burze nákladov. Ušetríte si zbytočnú e-mailovú a telefonickú komunikáciu a budete mať úplný prehľad o všetkých predložených cenách. Je dôležité, aby ste vypli všetky ostatné možnosti kontaktovania.

Nedostali ste faktúru alebo ju nemôžete nájsť? Nemajte obavy! Jednoducho nás kontaktujte na telefónnom čísle +420 412 430 430 a my vám faktúru pošleme.
Je nám ľúto, ak ste s dopravným partnerom urobili zlú skúsenosť. Aby sme vám mohli rýchlo pomôcť, pošlite nám objednávku prepravy a všetky správy, ktoré k nej máte, na adresu ccare.sk@timocom.com. Vaša spätná väzba je dôležitá pre zlepšenie bezpečnosti na našom Road Freight Marketplace.

Niekedy sa to na prvýkrát nepodarí. Ak sa rozhodnete vypovedať zmluvu so spoločnosťou TIMOCOM, postačí písomná výpoveď e-mailom na adresu ccare.sk@timocom.com

Naším cieľom je však pochopiť vaše dôvody. Predtým, ako sa definitívne rozhodnete, budeme radi, ak nás najprv kontaktujete na telefónnom čísle +420 412 430 430. Naším cieľom je spoločne nájsť riešenie a zabezpečiť, aby ste mali s TIMOCOM Road Freight Marketplace čo najlepšie skúsenosti.

Návody a pomoc
Chceme poznať váš názor!

Potrebujeme vaše superschopnosti, aby sme mohli vylepšiť naše návody a pomoc! Zaberie to len pár kliknutí – sľubujeme!

Hore