Otázky a odpovede o službe Messenger

TIMOCOM Messenger je komunikačný kanál TIMOCOM Road Freight Marketplace, ktorý je priamo integrovaný do Burzy nákladov. Umožňuje rýchlu, bezpečnú a efektívnu komunikáciu medzi ponúkajúcimi a potenciálnymi dodávateľmi priamo v kontexte konkrétnej ponuky. Pomocou TIMOCOM Messengera môžete skrátiť čakacie doby a zároveň zvýšiť efektívnosť svojich obchodných procesov. 

TIMOCOM Messenger chráni všetky správy a údaje v súlade so štandardmi TIMOCOM Marketplace, čím podporuje dôvernosť a bezpečnosť. Integrácia do Marketplace vám dáva kontrolu nad tým, kto má prístup ku komunikácii, a môžete si byť istí, že váš kontakt má registrovaný účet TIMOCOM.  

Používanie TIMOCOM Messengera navyše ponúka nielen vyššiu bezpečnosť, ale zároveň dodáva vašej komunikácii rovnakú záväznosť ako e-mail, čo vám pomáha bez námahy budovať profesionálne vzťahy.  

Pri zadávaní ponúk prepráv a voľných vozidiel je TIMOCOM Messenger predvolene nastavený ako uprednostňovaný komunikačný kanál. Pokiaľ toto nastavenie nedeaktivujete, bude sa hľadajúcim ako možnosť písomnej komunikácie zobrazovať len TIMOCOM Messenger. Vďaka tomu nemusíte sledovať žiadne iné komunikačné kanály a môžete sa plne sústrediť na svoju prácu. 

3. Item Picture - AG create offer

Ponúkajúci určujú pri zadávaní ponuky preferovaný komunikačný kanál. Výber sa potom zobrazí vpravo hore pod možnosťami kontaktu v príslušnej ponuke. Ak sa tam zobrazí bublina, osoba predkladajúca ponuku si želá byť kontaktovaná prostredníctvom TIMOCOM Messengera. Pri vyhľadávaní objednávok máte možnosť začať konverzáciu. Ak to chcete urobiť, kliknite na vyššie uvedený symbol bubliny „Dotaz cez chat“ v ponuke prepravy alebo voľných vozidiel. Otvorí sa prekryvné okno chatu v spodnej časti obrazovky.

4. Item Picture - Chat initiation

V prostredí TIMOCOM Road Freight Marketplace bliká tlačidlo chatu, akonáhle máte v doručenej pošte novú neprečítanú správu. V budúcich aktualizáciách sa zavedie aj možnosť e-mailových oznámení, aby sa ešte viac zvýšila viditeľnosť a transparentnosť nových prichádzajúcich správ.  

5. Item Picture - Startpage kl1

V aktuálnej verzii TIMOCOM Messenger sa môžete prostredníctvom prehliadača (zvukové a vyskakovacie upozornenia) nechať upozorńovať na nové správy, aj keď práve pracujete v iných kartách prehliadača. Táto funkcia však musí byť aktivovaná vo vašom prehliadači. 

 

Ako môžem aktivovať oznámenia v prehliadači? 

  • Možnosť 1: V minulosti ste už súhlasili s upozorneniami prehliadača.  

V tomto prípade nie sú potrebné žiadne ďalšie nastavenia a oznámenia by ste už mali dostávať týmto spôsobom. 

  • Možnosť 2: V minulosti ste odmietli oznámenia prehliadača. 

Musíte upraviť nastavenia. V najbežnejších prehliadačoch postupujete takto: 

 

Pre Chrome:  

1. Otvorte TIMOCOM Marketplace 

2. Kliknite na ikonu „Nastavenia“ v adresnom riadku 

3. Prejdite na „Nastavenia webovej stránky“. 

4. V časti „Oznámenia“ vyberte možnosť „Povoliť“. 

 

Pre Edge:  

1. Otvorte TIMOCOM Marketplace 

2. Kliknite na symbol zámku v adresnom riadku. 

3. Prejdite na „Nastavenia webovej stránky“. 

4. V časti „Oznámenia“ vyberte možnosť „Povoliť“. 

 

  • Možnosť 3: V minulosti ste ešte neurobili rozhodnutie týkajúce sa oznámení prehliadača. 

Ak ste v minulosti ešte neprijali alebo odmietli oznámenia prehliadača v rámci služby TIMOCOM Marketplace, príslušný dialóg sa zobrazí na viacerých miestach v TIMOCOM Messenger. Stačí len potvrdiť dialóg a od tej chvíle budete informovaní prostredníctvom oznámenia v prehliadači.

Ak sa ponuky zrušia, napríklad preto, že už boli zadané, môžete stále písať správy v chate, pretože po zadaní objednávky na prepravu sa často vyskytnú otázky alebo potreba získať informácie. Všetky chaty sa ukladajú najmenej 12 mesiacov, aby ste mali neskôr prístup ku všetkým relevantným informáciám a dokumentom. 

Áno, používanie Messengera v súvislosti s ponukou je pre všetkých zákazníkov TIMOCOM bezplatné. 

TIMOCOM Messenger v súčasnosti ponúka tieto funkcie: 

  • Rýchly prístup ku kontaktným informáciám: 
    V prekrytí chatu sa zobrazí názov spoločnosti, meno potenciálneho obchodného partnera a profilový obrázok. Zobrazia sa vám aj možné jazyky, ktorými druhá osoba hovorí alebo im rozumie. Ak kliknete na názov spoločnosti, otvorí sa profil spoločnosti a vy budete mať možnosť získať úplný obraz o spoločnosti, s ktorou komunikujete. 

    8. Item Picture (e) - messenger read status

  • Jasné priradenie k ponukám prepravy alebo voľných vozidiel: Pod kontaktnými údajmi nájdete odkaz, ktorý popisuje príslušnú ponuku prepravy alebo voľného vozidila na základe relácie medzi miestom pôvodu a miestom určenia. Kliknutím na reláciu otvoríte príslušnú ponuku, ak je ešte na Marketplace k dispozícii a nebola vymazaná. To je užitočné najmä vtedy, ak v rovnakom čase hľadáte iné ponuky prepráv alebo voľných vozidile a chcete si rýchlo prezrieť všetky relevantné informácie. 

    8. Item Picture (e) - messenger read status

  • Výmena správ prostredníctvom okna chatu: V chate sa môžete spojiť s kontaktnou osobou pre ponuku. Ak to chcete urobiť, jednoducho napíšte správu do určeného textového poľa a potvrďte zadanie klávesom Enter alebo kliknutím na tlačidlo Odoslať. Všetky správy sú k dispozícii chronologicky v okne chatu. 

    8. Item Picture (a) - Chat initiation

  • Preklady na požiadanie: Keďže môžete komunikovať s ktorýmkoľvek používateľom Marketplace, je možné, že dostanete správu v jazyku, ktorému nerozumiete. V takom prípade máte možnosť nechať si správy preložiť. Potom sa zobrazí pôvodná správa aj preložený obsah. Ak to chcete urobiť, kliknite na tri bodky vedľa správy a vyberte položku „Preložiť“. Cieľový jazyk prekladu závisí od systémového jazyka definovaného pre TIMOCOM Marketplace.  

  • Export chatu: Históriu chatu môžete kedykoľvek exportovať. Získate tak ďalší prístup k vašim konverzáciám mimo prostredie TIMOCOM Marketplace a ďalšiu nezávislú archiváciu. To môže byť užitočné najmä pri riešení konfliktov v prípade nezhôd v procese prepravy. Ak to chcete urobiť, kliknite na tri bodky v pravom hornom rohu. Potom budete mať možnosť stiahnúť konverzáciu. Sťahovanie sa môže začať s malým oneskorením v závislosti od veľkosti. Chat je uložený ako súbor html. Rozhovor môžete vytlačiť aj ako súbor pdf. Začiatok formulára 

  • Funkcia oznámenia: O nových správach budete informovaní priamo v prostredí Road Freight Marketplace blikajúcim tlačidlom chatu. 

    5. Item Picture - Startpage kl1

  • Push oznámenie: V aktuálnej verzii TIMOCOM Messenger sa môžete prostredníctvom prehliadača (zvukové a vyskakovacie upozornenia) nechať upozorńovať na nové správy, aj keď práve pracujete v iných kartách prehliadača. Táto funkcia však musí byť aktivovaná vo vašom prehliadači.

  • Výmena dokumentov (nahrávanie a sťahovanie): Kliknutím na zakrúžkované + dostanete možnosť odoslať príslušné dokumenty svojmu potenciálnemu obchodnému partnerovi. Stačí dokumenty len vybrať a nahrať. Zdieľať môžete len dokumenty s veľkosťou do 5 MB, ktoré zodpovedajú nasledujúcim typom:

    .pdf, .xlsx, .xdoc, .img, .png, .webp 

    8. Item Picture (b) - Upload documents

  • Prehľad správ: Všetky svoje konverzácie si zobrazíte na jednom mieste.  V ľavom dolnom rohu vedľa navigácie stránky máte možnosť zobraziť prehľadné zobrazenie všetkých svojich konverzácií. Stačí kliknúť na biely kruh s modrou rečovou bublinou. Zobrazenie, ktoré sa otvorí, obsahuje všetky konverzácie vrátane príslušných informácií, aby sa na ne dalo jasne odkazovať. Okrem informácií, ktoré máte k dispozícii aj v chate, tu môžete vidieť aj poslednú odoslanú správu. Správy sú zoradené podľa aktuálnosti. Najnovšia správa sa preto vždy zobrazí ako prvá. 

    8. Item Picture (c) - Messenger chat

  • Vyhľadávanie chatov: Konverzácie môžete vyhľadávať v prehľade správ. Ak to chcete urobiť, zadajte do vyhľadávacieho poľa nad konverzácií požadované údaje. Môžete vyhľadávať podľa nasledujúcich informácií:  

    - kód krajiny miesta nakládky 

    - kód krajiny miesta vykládky 

    - miesto nakládky 

    - miesto vykládky 

    Zobrazí sa najaktuálnejších 30 nálezov. 

  • Indikácia písania: Uvidíte, či osoba, s ktorou komunikujete, práve píše správu. 

    8. Item Picture (d) - messenger typing indicator

  • Značka prečítaní: Informácia o tom, že vaša správa bola doručená, ako aj informácia o tom, že váš partner si správu (zatiaľ) neprečítal. 

    - Doručené Modrá bodka 

    - Prečítané Profilový obrázok 

    8. Item Picture (e) - messenger read status

  • Emoji: Používajte emotikony na prispôsobenie správ. Kliknite na smajlíka v poli správy vpravo.

    8. Item Picture (f) - messenger emoji

  • Zavrieť chat: Keď je chat otvorený, v pravom hornom rohu máte možnosť chat zavrieť. Chat, a teda aj celá konverzácia, sa uzavrie, takže ju budete musieť najprv znova otvoriť, aby ste mohli komunikovať. 

Toto je však len začiatok, na ďalších funkciách neustále pracujeme.  

V najbližších mesiacoch plánujeme nasledujúce postupné rozširovanie:  

  • E-mailové oznámenia: Ak zmeškáte správu v chate, budete o tom informovaní e-mailom, aby ste mohli rýchlo reagovať.  

  • Funkcia Odstrániť: Nepotrebné chaty pre lepší prehľad odstraňujte. 

Toto je však len malá ukážka, o našich ďalších krokoch vo vývoji vás budeme pravidelne informovať. 

Áno, TIMOCOM Messenger je plne integrovaný do mobilnej verzie Road Freight Marketplace, takže ho môžete používať na akomkoľvek zariadení. 

10. Item Picture - Messenger mobile 1

Vaša spätná väzba je pre nás dôležitá! Môžete použiť náš formulár spätnej väzby. Tešíme sa na vaše návrhy, ktoré nám pomôžu Messenger zlepšiť a lepšie ho prispôsobiť vašim potrebám. 

Tu si môžete pozrieť sprievodcu krok za krokom používaním TIMOCOM Messengera: 

11. Item Picture - feedback 1

Tu si môžete pozrieť sprievodcu krok za krokom používaním Messengera:

Potrebujete pomoc alebo máte otázky? Zamestnanci našeho zákazníckeho servisu vám radi pomôžu. 

Hore