Prvé kroky
Ste u TIMOCOM nováčikom? Nájdete tu všetko, čo potrebujete pre váš bezproblémový štart.
 
Ako sa prihlásiť na TIMOCOM Marketplace?
Prihlásenie na stolnom počítači alebo laptope:
- Otvorte nasledujúci odkaz: Prihlásenie (timocom.com).
- Zadajte svoju e-mailovú adresu a heslo, ktoré ste si sami vytvorili.
- V ďalšom kroku budete požiadaní o zadanie šesťmiestneho bezpečnostného kódu. Ten vám zašleme automaticky na vopred zadanú e-mailovú adresu. Po úspešnom zadaní budete presmerovaní na TIMOCOM Marketplace.
- Hotovo!
Aby ste mali odkaz vždy pripravený na ploche, môžete jednoducho vytvoriť priame prepojenie:
- Vyberte a skopírujte prepojenie https://my.timocom.com/app/weblogin/.
- Kliknite pravým tlačidlom myši na Nový → Zástupca.
- Vyberte miesto uloženia.
- Kliknite na tlačidlo Ďalej a zadajte názov prepojenia, napríklad TIMOCOM Login.
- Výborne! Odteraz budete mať odkaz do TIMOCOM Marketplace vždy po ruke na ploche.
Prihlásenie na smartfóne a tabletu:
- Otvorte nasledujúci odkaz: https://my.timocom.com/app/weblogin/.
- Pre smartfóny so systémom Android: Ťuknite na tri bodky vpravo hore. Vyberte položku „Pridať záložku“ (hviezdička). - Pre smartfóny Apple: Kliknite na tlačidlo zdieľania (dole uprostred). Vyberte možnosť „Pridať záložku“ 
- Nabudúce sa môžete na TIMOCOM Marketplace prihlásiť priamo prostredníctvom záložky. 
 
Kde čo nájdem na úvodnej stránke TIMOCOM?
Ukážeme vám tu stručne a výstižne, kde čo nájdete na našej úvodnej stránke.
- Najskôr to najdôležitejšie: naše služby! Môžete sa k nim dostať buď cez navigačné menu na ľavej strane, alebo cez dlaždice.
- Chcete si vyhľadať konkrétneho obchodného partnera? V našom vyhľadávači firiem určite nájdete to, čo hľadáte.
- Nič nezmeškajte! Tu nájdete aktuálne informácie o vašich ponukách, objednávkach prepravy alebo výberových konaniach.
- Naše novinky vás vždy informujú o zmenách produktov a inováciách. Uniklo vám niečo? Žiadny problém, staršie správy si môžete prečítať kedykoľvek.
- Máte ďalšie otázky a chcete sa obrátiť na niektorého z pracovníkov nášho zákazníckeho servisu? Potom kliknite sem a prejdite na našu kontaktnú stránku.
- V nastaveniach môžete okrem iného určiť:- V akom jazyku chcete používať Marketplace,
- témy, pre ktoré chcete dostávať e-mailové oznámenia,
- ktoré dokumenty chcete zobraziť vo svojom profile
- a mnoho ďalšieho...
 
 
Ako nastaviť firemný profil?
Firemné profily sú kľúčovou súčasťou vašej firmy v TIMOCOM Marketplace. Preto odporúčame, aby ste si svoj profil starostlivo udržiavali.
Kliknite na položku Nastavenia v pravom hornom rohu. To najdôležitejšie v skratke:
- Firemné údaje: Po prihláseniu sa väčšina z nich už vopred vyplní. Odporúčame však nahrať aj logo vašej spoločnosti, aby ste upútali väčšiu pozornosť. Prípadne môžete nahrať fotografiu svojho vozového parku alebo svoju vizitku.
- Služby: Ak máte vlastné vozidlá, mali by ste v službách uviesť ich vlastnosti. Niektorí zákazníci majú špecifické požiadavky. Uvedením svojich služieb zvýšite svoje šance na to, že vás pri vyhľadávaní nájdu.
- Dokumenty: Aby ste potenciálnym novým obchodným partnerom uľahčili prácu, môžete do svojho profilu nahrať dokumenty dôležité pre zákazky, ako je licencia EÚ, výpis z obchodného registra alebo poistné zmluvy. 
 A to najlepšie: Ak ste špeditérom alebo prepravcom so sídlom v Nemecku, môžete si svoju spoločnosť nechať pomocou dokumentov pravidelne overovať. Po úspešnom overení sa v profile vašej spoločnosti zobrazí pečať overeného partnera „Verified Company“. Zadávatelia tak môžu na prvý pohľad rozpoznať overené spoločnosti a dodávatelia zvyšujú svoje šance na získanie zákazky.
