
Spravujte prepravné objednávky centrálne a digitálne
Evidujte prepravné objednávky od externých príkazcov centrálne na jednom mieste
Využite sledovanie zásielky pomocou prepojenia objednávok a GPS zariadení
Archivujte vaše prepravné objednávky: Ponúkame 10 rokov úschovy
Kompletný proces vo Smart Logistics System
Vybavujte objednávky s vašimi obchodnými partnermi priamo v systéme TIMOCOM. Vďaka digitálnemu procesu komunikujete rýchlo a navyše ušetríte čas pri zadávaní údajov. Všetky objednávky sa automaticky prekladajú do príslušného jazyka, preto neexistujú jazykové bariéry a nestrácate čas. Vašou ďalšou výhodou je prehľadné zobrazenie v porovnaní s inými komunikačnými kanálmi, ako je napríklad e-mail.
S TIMOCOM navyše stavíte na vysokú bezpečnosť údajov. Údaje vždy zostanú iba u príslušného zákazníka, takže sú chránené pred prístupom nepovolaných osôb. Všetky servery sa nachádzajú v Nemecku, takže pre ne platí nemecký zákon na ochranu údajov. Žiadne údaje sa nedostanú do zahraničia.
Vaše výhody:
Optimalizujete vašu komunikáciu vďaka kompletne digitalizovanému spravovaniu objednávok.
Získate istotu vďaka právne záväzným zmluvným dokumentom.
Prekonáte jazykovú bariéru vďaka automatickému zasielaniu objednávky v jazyku vášho obchodného partnera.
Personalizujete vaše objednávky pomocou firemného loga, vašich dokumentov týkajúcich sa prepravy a generátora čísiel objednávok.
Profitujete z úspory času, ktorú dosiahnete vďaka vytvoreniu predlôh pre opakované objednávky.
Využijete štatistiky pri vašich budúcich obchodných rozhodnutiach.
Digitálne spravovanie objednávok
Obaja obchodní partneri majú možnosť prehľadne spravovať prepravné objednávky a majú stále presný prehľad o ich stave – digitálne na jednom centrálnom mieste.

Urýchlenie procesov
Vďaka rýchlemu zadávaniu údajov ušetríte veľa času. Dôvody: úzka integrácia s našou Burzou nákladov a Dopytmi. Aj naše funkcie kopírovať a vytvárať predlohy a inteligentné automatické vyplňovanie zaistia, že všetky údaje o vašej objednávke môžete zadávať rýchlo.

Zjednodušené vyhodnotenie
Analyzujte vaše obchodné vzťahy a čísla pomocou našich vyhodnocovacích funkcií, ktoré sú individuálne prispôsobené vašim potrebám. Z týchto analýz potom môžete odvodiť ukazovatele pre vaše budúce obchody.

Kontrola realizácie objednávky
Vďaka našim funkciám je sledovanie zásielok veľmi jednoduché. Obaja obchodní partneri majú prehľad o priebehu prepravných zákaziek a môžu znížiť potrebu dodatočnej komunikácie.

Čo naši zákazníci hovoria o aplikácii Objednávky
Optimalizujte vaše obchodné procesy vďaka digitálnym objednávkam!
Ako príkazca zadávate objednávky digitálne v systéme od TIMOCOM priamo vašim obchodným partnerom.
Ako dopravca reagujete na objednávku priamo v systéme od TIMOCOM, kde ju digitálne potvrdíte alebo odmietnete.

S vašimi údajmi zaobchádzame mimoriadne opatrne! Preto má TIMOCOM značku kvality „Hosted in Germany". Údaje našich používateľov sa hosťujú v Nemecku, a preto sa riadia nemeckým právom – a predovšetkým nemeckým právom na ochranu údajov, ktoré patrí medzi najprísnejšie v Európe.
Používajte aplikáciu Objednávky v Smart Logistics System.
Vyskúšať zadarmoMáte otázky? Radi vám pomôžeme: