23.07.2014

Najlepšiu značku 2014 v kategórii Burza nákladov získal TimoCom

Čitatelia vydavateľstva ETM zvolili TC Truck&Cargo® za najlepšiu burzu nákladov

(2)

Düsseldorf, 4. 7. 2014. Počas slávnostného ceremoniálu konaného 5. júna v Stuttgarte prevzal Christof Thesinga, marketingový riaditeľ spoločnosti TimoCom, ocenenie „Najlepšia značka“ pre burzu nákladov. Celkovo 7 403 čitateľov odborného vydavateľstva EuroTransportMedia predtým v priebehu niekoľkých týždňov hlasovalo pre najlepšie produkty a služby v oblasti dopravy a logistiky.


TimoCom medzi velikánmi odvetvia

Patriť medzi „najlepšie značky“ spoločne s firmami ako Mercedes, MAN alebo Michelin je podľa Christof Thesingu mimoriadnou cťou. „Sme stredne veľká firma riadená vlastníkmi a všetko vyvíjame, riadime a uvádzame na trh sami. Sme preto obzvlášť hrdí na to, že môžeme stáť na stupňoch víťazov spoločne s gigantmi nášho odvetvia. Potvrdzuje to, že svoju prácu robíme dobre. Na tomto mieste by som ešte raz rád poďakoval všetkým čitateľom vydavateľstva ETM a používateľom TimoCom! Naostatok, už pre nich usilovne pripravujeme ďalšie novinky.“ Burza nákladov a voľných vozidiel TC Truck&Cargo® sa stále rozvíja a rozširuje o ďalšie užitočné funkcie. Jednou z nich je i nová platforma na združené sledovanie vozidiel TC eMap® nezávislá na poskytovateľovi, kde možno zobraziť už deväťdesiat rôznych telematických systémov. Okrem toho sa na tento rok plánuje i mobilný prístup, ktorý umožní používanie programov i prostredníctvom aplikácie z inteligentných telefónov a tabletov.

 

Silný produkt, silný servis

Podľa Thesingu však o dobrej značke nerozhoduje len presvedčivý produkt, firma preto rovnakou mierou investuje i do kvalitnej starostlivosti o zákazníkov. „Komunikácia so zákazníkmi je základným prostriedkom na zabezpečenie kvality. TimoCom má len v oddelení starostlivosti o zákazníkov päťdesiat medzinárodných zamestnancov, ktorí sú k dispozícii na telefóne, e-maile alebo prostredníctvom Facebooku. Je pre nás veľmi dôležité, aby sme boli našim zákazníkom nablízku, mohli reagovať na ich aktuálne potreby a dokázali vyriešiť dôležité otázky bez veľkého časového zdržania,“ zhrnuje Thesinga.

V budúcnosti chce firma ísť ešte ďalej a s pomocou nového nástroje zjednodušiť i komunikáciu medzi používateľmi.

 

Viac informácií o TimoCom a o ocenení „Najlepšia značka“ nájdete na www.timocom.sk a www.eurotransport.de.

Stiahnuť tlačovú správu
Hore