11.03.2015

TimoCom má za sebou úspešný rok 2014: prekročil i vytýčené ciele

Online trhy pre európske prepravné služby naďalej rastú

(2)

Erkrath, 29.01.2015 – Prevádzkovateľ európskeho lídra medzi burzami nákladov má i naďalej pevnú zem pod nohami a obzerá sa za úspešným rokom 2014. Za vynikajúce obraty vďačí TimoCom Soft- und Hardware GmbH v prvom rade rastúcemu počtu zákazníkov, ktorí pozitívne hodnotia nielen veľkú ponuku nákladov a voľných vozidiel. V minulom roku sa táto IT firma radovala aj z mobilného prístupu, ktorý bol uvedený do prevádzky, zvyšujúceho sa počtu poskytovateľov telematiky a stabilnej ponuky dlhodobých výberových konaní. Do roku 2015 hľadí výrobca softvéru s optimizmom. Každému účastníkovi prepravného reťazca chce tiež v tomto roku ponúkať kvalitné produkty presne podľa jeho predstáv.

Očakávania celkom splnené

Dopravná burza TC Truck&Cargo® pomáha v každodennej práci mnohým európskym disponentom a zadávateľom už od roku 1997. Prostredníctvom platformy firmy TimoCom bolo v roku 2014 uverejnených celkovo 58,9 miliónov ponúk nákladov a voľných vozidiel, čo v porovnaní s rokom 2013 predstavuje nárast o 7,6 percent, resp. 4,1 miliónov ponúk. Celkovo boli uverejnené náklady s dĺžkou 451 miliónov metrov, čo v kilometroch zodpovedá približne jedenásť násobku obvodu Zeme.  V roku 2014 sa pre platformy od TimoCom rozhodlo a zmluvu uzatvorilo 6 903 nových zákazníkov. „Naše očakávania boli celkom splnené a máme radosť, že vďaka novým zmluvám sa nám darí zadávať stále viac nových zákaziek,“ hovorí Marcel Frings, zástupca spoločnosti TimoCom. Ak chcú zákazníci vyťažiť svoje kapacity ešte lepšie, prostredníctvom dlhodobých prepravných zákaziek, ponúka spoločnosť už niekoľko rokov ďalší spoľahlivý nástroj, a to online platformu  celoeurópskeho výberového konania na prepravy TC eBid®. O úspešnosti svedčí aj 6 022 výberových konaní, ktoré sa v roku 2014 realizovali. Frings však dodáva: „Sme presvedčení o tom, že naši zákazníci by mohli tieto dodatočné náklady využívať v ešte väčšej miere. Pri počte 33 000 aktívnych dopravcov a logistických firiem majú navyše všetci účastníci prepravného reťazca šancu získať nových obchodných partnerov.“

Vyšší obrat vďaka dobrým nápadom

Celkový rast sa odráža i v ročnom obrate, ktorý sa s celkovou sumou 54 miliónov eur pohybuje tesne nad očakávaním. Frings o tom hovorí: „Cieľ, ktorý sme si sami stanovili, sme predstihli nielen v číslach. Aj s ohľadom na inovácie a nové obchodné oblasti bol minulý rok plný udalostí a mnohých pozitívnych zážitkov.“ Myslí sa tým okrem iného mobilný prístup prostredníctvom aplikácie, ktorý umožňuje využívať všetky platformy TimoCom i mimo kanceláriu. Bilancia prvých mesiacov: Bezplatnú aplikáciu dopravného barometra vo svojom inteligentnom telefóne alebo tablete využíva pravidelne viac ako 4 200 mobilných používateľov. Individuálny PIN spoločne s konkrétnym koncovým zariadením a prístupovým softvérom sú zárukou mimoriadne vysokého bezpečnostného štandardu, na ktorý sa zákazníci TimoCom spoliehajú odnepamäti. Rovnako bezpečná a úspešná je aplikácia na sledovanie vozidiel TC eMap®, ktorá zobrazuje všetky bežné telematické systémy v jednej platforme. „Vďaka skvelej spolupráci s našimi partnermi sa nám v roku 2014 podarilo rozšíriť počet rozhraní na celkovo 120 európskych poskytovateľov,“ raduje sa Frings.

Servis ako kritérium kvality

Pracovný život mnohých európskych dopravných a logistických firiem uľahčuje TimoCom aj iným spôsobom. Zákazníci môžu napríklad už od roku 2003 využívať inkasnú službu s oficiálnou úradnou licenciou. V roku 2014 sa mimosúdnou cestou podarilo nekomplikovane a rýchlo vymôcť úhradu splatných pohľadávok v 88 percentách prípadov. „Naši zákazníci sa v podstate nemusia o nič starať, stačí nás poveriť konkrétnym prípadom,“ zdôrazňuje Frings. Dôveru zákazníkov ďalej podporujú pravidelné ankety, ktoré sa v roku 2014 po prvý raz uskutočnili celoročne. „Vďaka pravidelnému dialógu s používateľmi sa nám podarilo naše produkty ešte lepšie prispôsobiť ich konkrétnym potrebám,“ zhŕňa Frings výhody. O rozmanitosti a veľkosti firmy sa v posledných rokoch nechali presvedčiť i veľké mená v odvetví. „V rámci aktuálne prebiehajúcej akcie ‚cashback’ v spolupráci s talianskym výrobcom pneumatík Pirelli sme napríklad dosiahli skvelú pridanú hodnotu pre našich zákazníkov, a navyše sme prispeli k zníženiu emisií CO2,“ pokračuje Frings. V roku 2015 bude TimoCom naďalej pracovať na rozširovaní svojich online trhov, na ktorých možno bezpečne, efektívne a s procesnou podporou realizovať prepravné služby – i za hranicami Európy. O tom Frings na záver dodáva: „Pochopiteľne by sme si radi udržali postavenú latku spokojnosti našich zákazníkov, preto na rok 2015 plánujeme ďalšie novinky a zlepšenia.“

 

Viac informácií o TimoCom nájdete na www.timocom.sk.

Stiahnuť tlačovú správu
Hore