21.09.2016

TimoCom s novou funkciou

Digitálna premena najväčšej európskej dopravnej platformy

(1)

Erkrath, 21.09.2016 – Existuje slovo s 12 písmenami, ktoré sa v doprave a logistike používa stále častejšie a čoskoro sa stane neodmysliteľnou súčasťou každodennej slovnej zásoby aj firemnej praxe. Reč je o „digitalizácii", ktorá nezadržateľne postupuje. Firmy musia už teraz začať s optimalizáciou vlastných procesov, aby si zabezpečili vlastnú konkurencieschopnosť. Poskytovateľ IT služieb TimoCom chce v týchto zmenách podporiť svojich viac ako 110.000 používateľov, a preto rozšíril svoju dopravnú platformu o dôležitú funkciu ukladania a sťahovania dokumentov.

Skrátka jedinečná
Predtým to prebiehalo napríklad takto: Dopravca našiel tú správnu prepravu a obaja obchodní partneri sa dohodli. Potom bolo ešte potrebné vymeniť si faxom alebo e-mailom obvyklé dokumenty. Tie na seba niekedy nechali čakať alebo v najhoršom prípade vôbec neprišli. Začalo telefonovanie, drahocenný čas plynul a nervy dostávali na frak. Presne to sa má zmeniť jednorazovým uložením dokumentov, hovorí Company Spokesman Marcel Frings: „Funkcia ukladania a sťahovania dokumentov v adresári firiem umožňuje našim používateľom uložiť do svojho firemného profilu často požadované dokumenty, ako je napríklad EU licencia, hlavičkový papier alebo poistenie dopravcu, a tie poskytnúť ostatným používateľom TimoCom na stiahnutie. Vďaka tomu pominie nepríjemné zasielanie dokumentov faxom alebo e-mailom." Okrem pozitívneho účinku úspory času je tu ale ešte ďalšia rozhodujúca výhoda: Používatelia môžu uložením svojich dokumentov značne zvýšiť svoju konkurenčnú výhodu, pretože čím podrobnejší a informatívnejší je firemný profil, o to väčšia je pravdepodobnosť, že bude uzavretý obchod.

Bezpečnosť a viditeľnosť
Práve pri digitálnej výmene sa každý chce spoľahnúť na ochranu svojich údajov a bezpečný prenos, ktorý často pri zasielaní e-mailom alebo prostredníctvom verejných služieb na zasielanie rýchlych správ nie je zaručený. S novou funkciou ukladania a sťahovania dokumentov sú zákazníci TimoCom v otázkach ochrany údajov na bezpečnej strane, pretože ich údaje podliehajú prísnemu nemeckému právu na ochranu údajov a dokumenty sú uložené bezpečne a zakódovane. Okrem toho majú počas celého procesu ukladania kedykoľvek úplnú kontrolu nad viditeľnosťou svojich dokumentov, pretože po uložení ich nevidí ani TimoCom, ani ostatní používatelia TimoCom. Až po aktívnom nastavení viditeľnosti dokumentu si ich môžu prezrieť a prípadne stiahnuť aj ostatní používatelia dopravnej platformy.

Čo je ešte zrejmé: TimoCom položil základ digitalizácie. Teraz platí pre viac ako 36.000 zákazníkov slovo s 10 znakmi: Štartujeme!

Stiahnuť tlačovú správu
Hore