skip navigation

Vyššia rýchlosť pre digitálne vybavovanie zákaziek

Aké výhody prináša systém TIMOCOM spoločnosti Dittrich Eiltransporte

Success Story Dittrich Eiltransporte & TIMOCOM

Erkrath / Obermichelbach, 18. 04. 2019 – Názov firmy hovorí za všetko. Jasne dáva najavo, že tu pracuje tím, ktorý je bleskurýchly, flexibilný a plný individuálnych prianí. „Dittrich Eiltransporte nie je najväčšou firmou svojho druhu – ale určite jedna z najosobnejších,“ hovoria jej zamestnanci. A tam, kde sa spája rýchlosť, servis a pragmatické riešenia orientované na zákazníkov, tam je doma aj systém pre inteligentnú logistiku od TIMOCOM. 

„Pri zadávaní objednávok ušetríme 60 až 70 percent času“

Firma Dittrich je zákazníkom TIMOCOM desať rokov. Prostredníctvom systému vybavila digitálne viac než 1.000 prepravných objednávok – bez faxu, telefónu, kompletne bez papiera. Vo všedných dňoch firma Dittrich používa TIMOCOM ako systém pri zadávaní prepráv dopravcom. Okrem toho firma využíva softvérové riešenia Lavid. Prostredníctvom tohto systému sa evidujú prepravné objednávky vlastných zákazníkov a po zadaní sa zapíše iba dopravca.

Pred používaním digitálnej správy objednávok od TIMOCOM sa objednávky prepravy poslali prostredníctvom Lavid externým dopravcom. Vďaka burze nákladov a spravovaniu objednávok integrovaných v systéme je však zasielanie prepravných objednávok rýchlejšie. „Pri zadávaní objednávok ušetríme 60 až 70 percent času,“ tvrdí disponent a konateľ spoločnosti Oliver Stiller. „Objednávku vybavíme vyplnením jediného políčka. Inak je všetko hneď on-line. Máme tak viac času na to, aby sme sa venovali individuálnym riešeniam pre našich zákazníkov,“ dodáva Stiller.

Dittrich Eiltransporte GmbH

Thomas Dittrich založil firmu v roku 1994 so štyrmi vozidlami. Dnes je portfólio jeho zákazníkov medzinárodné a jeho firma je v dobrej kondícii aj vďaka 230 vozidlám a partnerom po celom svete. 25 stálych zamestnancov a 65 subdodávateľov sa stará o spoľahlivé a čo najrýchlejšie doručenie zásielok, ktoré majú naponáhlo.

V rámci TIMOCOM Challenge firma obsadila druhé miesto medzi najaktívnejšími zákazníkmi a získala tak osobné školenie v Obermichelbachu. Na tomto školení bolo okrem iného vysvetlené, ako môžu jednu prepravnú objednávku spracovávať viaceré osoby a ako možno dopyt po doprave používať namiesto e-mailového rozdeľovníka. Túto možnosť vo firme Dittrich síce poznali, doteraz ju však nepoužívali. Teraz ju majú najprv vyskúšať s niekoľkými dopravcami, aby sa v praxi zistila možná pridaná hodnota. Novému kolegovi, ktorý onedlho posilní tím dispečerov, vrelo odporúčali Update Pool. Aj ostatní disponenti už dnes využívajú návody k ďalšiemu vlastnému vzdelávaniu.

Jednu úlohu si trojica disponentov pre IT odborníkov z Erkrathu predsa len pripravila. Želajú si, aby TIMOCOM posielal e-mail príjemcovi objednávky prepravy. „Niektorí dodávatelia digitálneho vybavovania zákaziek TIMOCOM ešte nepoznajú, preto nevedia, kde presne objednávku nájdu,“ vysvetľuje jeden z účastníkov. E-mail by obsahoval rovnaký odkaz, ktorý dodávateľa dovedie priamo k objednávke v systéme pre inteligentnú logistiku TIMOCOM.

Firemná história: trvale úspešná

Pred takmer 25 rokmi založil Thomas Dittrich vo Fürthe firmu so štyrmi vozidlami. Dnes je portfólio jeho zákazníkov medzinárodné, firma je v dobrej kondícii, a to vďaka partnerom po celom svete a 230 vozidlám. 25 stálych zamestnancov a 65 subdodávateľov je zárukou toho, že tovar sa bezpečne a čo najrýchlejšie dostane na miesto – nehľadiac na to, či pre tovar treba zaistiť dozor formou on-board-courier alebo či tovar treba expresne doviezť iba na krátku vzdialenosť.

Viac informácií o spoločnosti Dittrich nájdete na eiltransporte-dittrich.de.

Hore