Z logistiky 20.12.2023
4

Myslite vo veľkom, reagujte rýchlo: takto sa skupina Weerts drží na vrchole

Weerts Supply Chain

Fabrice Maréchal a François Gerardy zo skupiny Weerts Supply Chain pri plagáte s logom WSC a vyhlásením o inteligentnej vízii. Logistics. Delivered.

Skupina Weerts začínala, ako to často býva v prípade začínajúcich firiem v odvetví dopravy, s jedným nákladným vozidlom na zásobovanie miestnej oblasti poľnohospodárskymi produktmi. Takmer o celé storočie neskôr Valóni spolupracujú so spoločnosťami typu blue chip. Ako sa spoločnosť stala takou úspešnou napriek krízam a stále novým výzvam? Napríklad prostredníctvom digitálneho know-how. Fabrice Maréchal, Key Account Manager v oddelení dopravnej logistiky, zdôrazňuje význam TIMOCOM ako jedného z najdôležitejších nástrojov v tejto oblasti. Týmto spôsobom chce spoločnosť dosiahnuť svoje ambiciózne ciele do roku 2023 – napriek rastúcim cenám a nákladom.

Dopravná spoločnosť so spoločenskou zodpovednosťou a technickým know-how


Belgická skupina Weerts spája tradičné hodnoty s know-how najmodernejších technológií, aby dokázala čeliť výzvam v oblasti logistiky. Spoločnosť, ktorá má 400 zamestnancov, je tiež spoločensky zodpovedná, napríklad tým, že využíva solárne panely a elektrické nákladné vozidlá a vytvára multikultúrne pracovné prostredie, v ktorom sú vítaní skúsení zamestnanci nad 50 rokov. Od svojich začiatkov v miestnej doprave rozšírila skupina Weerts svoje služby najprv do krajín Beneluxu a potom do východnej Európy. 

 

Chceli by ste byť tiež neustále flexibilní, ďalej rozširovať svoje podnikanie a nájsť nových partnerov a klientov v oblasti dopravy? Vyskúšajte si teraz nezáväzne TIMOCOM Marketplace a využite až milión ponúk prepráv a vo'lných vozidiel každý deň.


Dôležité faktory úspechu v logistike: rýchlosť, jasná komunikácia, siete

Keď Fabrice Maréchal, súčasný Key Account Manager skupiny Weerts, nastúpil v roku 1996 do svojho prvého zamestnania v logistike, odvetvie prechádzalo zmenami. Otvárali sa európske hranice a bežne sa používali ďalekopisy a faxy. Fabrice pochádza z oblasti nazývané Euregio, regiónu s mnohými logistickými spoločnosťami. Nastúpiť v tomto odvetví sa preto priam ponúkalo. „Keďže som vyrastal v troch kultúrach v blízkosti hraníc, zdá sa, že je tu v každej rodine nejaký logistik,“ hovorí Fabrice o svojom domove. Na otázku o najdôležitejších faktoroch úspechu v logistike Fabrice uvádza rýchlosť, jasnú komunikáciu a budovanie osobných vzťahov. Podľa jeho názoru sú pre úspech kľúčové spoľahlivosť a partnerstvo.

Ambiciózne firemné ciele do roku 2023 a výzvy na tejto ceste

Ako skupina Weerts realizuje veľké plány napriek veľkým výzvam?

Skupina Weerts má ambiciózne plány na rok 2023. Bolo zakúpených 20 nových nákladných a chladiarenských vozidiel, aby bolo možné opäť intenzívnejšie pôsobiť na dopravnom trhu. Skupina tiež rozširuje svoje chladiarenské skladovacie kapacity a v Charleroi vytvorila nové skladovacie priestory pre potravinárske výrobky, ako je čokoláda, mlieko a ovocie. Odvetvie logistiky však v roku 2023 čelí aj špecifickým výzvam. Hlavným problémom sú rastúce výrobné náklady, najmä u surovín, ako sú zemiaky. Okrem toho toto odvetvie dúfa v pokles nákladov na energie, keďže skladovanie tovaru pri extrémnych teplotách spotrebuje veľa elektrickej energie. Fabrice vidí svetlo nádeje a pozitívny začiatok v tom, že ceny nafty už klesli.

Najväčší úspech prináša logistická sieť a rýchle reakcie vďaka novej funkcii

Okrem toho sa skupina Weerts naďalej spolieha na TIMOCOM ako na dôležitý prostriedok na dosiahnutie cieľov. Nebolo by to prvýkrát, čo Marketplace pomohol dosiahnuť ďalší veľký míľnik v rozvoji podnikania. Key Account Manager spomína na veľký projekt s plošinovým nákladným vozidlom v nemeckom Straubingu, kde TIMOCOM umožnil nájsť partnerov a nadviazať výhodnú spoluprácu.

„Bez služieb od TIMOCOM by sme sa pravdepodobne zatiaľ obmedzili na spoluprácu s našimi existujúcimi partnermi a nemohli by sme expandovať,“ Fabrice Maréchal, Key Account Manager skupiny Weerts.

Jednou z funkcií TIMOCOM, ktorá si zaslúži osobitnú zmienku, je možnosť priamo navrhovať ceny. Táto funkcia veľmi uľahčuje predaj nákladu a výrazne urýchľuje komunikáciu. Fabrice je presvedčený, že rýchla reakcia prináša najväčší úspech:

„Ak chcete byť v logistike úspešní, musíte komunikovať rýchlo a jasne a TIMOCOM je v tomto smere skvelou podporou.“

 

Využívate už svoje podnikanie v doprave naplno? Nie?! Využite svoj potenciál na dosiahnutie úspechu na jednom z najväčších digitálnych trhovísk pre cestnú nákladnú dopravu v Európe.


Recept na úspech v kocke

Skupina Weerts je inšpiratívnym príkladom rodinného podniku, ktorý úspešne expandoval vďaka sociálnej zodpovednosti, technickému know-how a silnej pozícii v európskom logistickom priemysle. Zostávajú verní svojim hodnotám, prispôsobujú sa výzvam a spoliehajú sa na logistické partnerstvá,aby splnili rastúce požiadavky dodávateľského reťazca. Na budovanie a správu sietí Valóni využívajú TIMOCOM Marketplace, ktorý umožňuje aj rýchlu a jasnú komunikáciu – a tým sa pozitívne odlišujú.

Mohlo by Vás tiež zaujímať

Spedination a TIMOCOM – príbeh o úspechu

HTR-Logistik: Tipy na optimálne využívanie burzy nákladov od TIMOCOM

Hľadáte spoľahlivú dopravu?

Olga Polasik-Rüffer

Senior Marketing Communications Manager

Staňte sa znalcom v odbore!

Nechajte si pravidelne posielať relevantné články, dôležité odborné príspevky a exkluzívne správy pre používateľov!


Prihlásenie na odoberanie noviniek

Hore