01.07.2015

TimoCom opäť „najlepšou značkou“. Už siedmykrát po sebe.

Stabilná voľba čitateľov v kategórii „Burza nákladov“

(2)

Erkrath, 01.07.2015 – Aj v tomto roku TimoCom oslňuje svojou stabilitou. Už siedmykrát po sebe získalo v kategórii „Burza nákladov“ ocenenie „Beste Marke“ (Najlepšia značka). Rozhodlo o tom 8.430 čitateľov časopisov lastauto omnibus, trans aktuell a FERNFAHRER. Najväčšia dopravná platforma v Európe sa tak na stupňoch víťazov opäť zišla s takými významnými hráčmi vo svojich kategóriách, ako sú Mercedes-Benz a Schmitz Cargobull.

Cena, ktorú uviedlo do života nakladateľstvo ETM, oceňuje nasadenie pri vývoji inovovaných produktov a služieb v odvetví dopravy. TimoCom so svojou burzou nákladov TC Truck&Cargo® hrá v tejto oblastiveľmi dôležitú úlohu. „Je pre nás obrovskou cťou, že nás čitatelia v kategórii Burza nákladov za víťaza zvolili už siedmy raz, lebo sú to práve oni, kto náš software denne používa. Lepšie hodnotenie kvality neexistuje. Mám radosť, že hodnota našej firmy opäť vzrástla,“ povedal pri preberaní ocenenia na slávnostnom ceremoniáli 11. júna v priestoroch Goldbergwerk vo Fellbachu marketingový riaditeľ TimoCom Christof Thesinga. A s úsmevom dodal: „Prísloviu o tom, že po siedmich bohatých rokoch nasleduje sedem chudobných, neverím.“

 

Sledovanie vozidiel, mobilný prístup a rozmanitosť ponúk

Firma bodovala predovšetkým mobilným prístupom a ďalšími novými funkciami v plánovači trás s integrovanou funkciou sledovania vozidiel TC eMap®. Zástupca spoločnosti TimoCom Marcel Frings názory čitateľov potvrdzuje: „Z rastúceho počtu užívateľov vidíme, že aplikácia má úspech. Už viac ako 4.200 užívateľov sa na cestách pravidelne pripája prostredníctvom aplikácie dopravného barometra k svojim programom od TimoCom. Z ktoréhokoľvek miesta majú denne prístup k 450 tisícom ponukám nákladov a  voľných vozidiel v Európe.“ Podobne aj aplikáciu TC eMap® využíva stále väčší počet užívateľov a je s ňou kompatibilných čoraz viac poskytovateľov telematiky. „Naši užívatelia si môžu na jednej mape nechať zobraziť už vyše 130 rôznych telematických systémov. Okrem toho sme v tomto roku vylepšili užívateľskú prívetivosť programu,“ dodáva Frings.

 

Práve široká ponuka nákladov a voľných vozidiel v kombinácii s neustálymi inováciami sú tým, čo túto IT firmu posúva neustále vpred. Pretože TimoCom sa riadi heslom: Neusínať na vavrínoch. Tesne pred spustením je aj nový komunikačný nástroj, ktorý sa v blízkej budúcnosti stane štandardom pre rýchlu a jednoduchú komunikáciu v rámci odvetvia – a v budúcom roku môže byť dôvodom pre udelenie už 8. ceny za „Beste Marke“ (Najlepšiu značku).

 

Viac informácií o TimoCom nájdete na www.timocom.sk.

Stiahnuť tlačovú správu
Hore