Aký ohlas má telefonická služba burzy nákladov u zákazníkov?
Zákazníci hodnotia prvý rok služby TimoCom to go
Düsseldorf, 20. apríla 2012 - Pred rokom začal TimoCom ponúkať bezplatnú službu „to go“ využívanú na cestách. Zákazníci sa vďaka nej môžu z mobilného telefónu informovať o aktuálnych ponukách na burze nákladov TC Truck&Cargo® a tiež nechať zadať vlastné ponuky vozidiel. Teraz zákazníci bilancujú.
S pomocou online platformy nájdu náklad i voľné vozidlo jednoducho a rýchlo. Ťažšie je to vo chvíli, kedy je vodič práve na ceste a nemá prístup na internet. Aby v takejto situácii nemusel „ísť naprázdno“, prišiel prevádzkovateľ burzy TimoCom s riešením. Vďaka špeciálnej zákazníckej linke TimoCom to go sa môžu používatelia, ktorí sú práve na ceste, nielen telefonicky informovať o aktuálnych ponukách na burze nákladov a voľných vozidiel, ale môžu tiež požiadať odborníkov v TimoCome, aby do burzy zadali ich ponuku voľného vozidla. Službu využívajú zákazníci po celej Európe už rok.
Posledná záchrana „to go“
„Keď som mal problémy s prístupom na internet, stačilo len zavolať na príslušné číslo a operátor zadal moju ponuku voľného vozidla do burzy. Podarilo sa mi tak vyhnúť vysokým nákladom, ktoré by mi spôsobil výpadok alebo jazda naprázdno,“ objasňuje Piotr Romanowski z poľskej špedície VIKO Transport.
Victor Bodean z portugalskej Campion Trans – Transportes, Lda, bol práve v Španielsku, keď sa mu nepodarilo pripojiť prostredníctvom USB modemu na internet. „Pán Bodean stál celý deň „naprázdno“, keď si spomenul na TimoCom to go. Našla som niečo priamo pre neho, takže mohol pokračovať v ceste,“ hovorí account manažérka Melania Morilla y Sousa.
Vodič Tamás Hegyi z Maďarska zdôrazňuje dôležitosť mobility a flexibility vo svojom každodennom podnikaní: „Pre moju malú firmu je táto služba veľmi praktická. Keď práve nemám kapacity, aby som pre našich vodičov našiel náklad na cestu späť, jednoducho zavolajú priamo na TimoCom to go.“
Bezpečná kontrola možná i bez počítača
Aby sme telefonickú požiadavku mohli prijať, musí zákazník zavolať z mobilného čísla, ktoré je autorizované v TimoCome, a musí poznať svoje používateľské ID. Na to je potrebné, aby toto číslo bolo uložené v adresári dopravných kontaktov TC Profile® od TimoCom a aby zobrazenie čísla nebolo pri telefonovaní blokované. Našim pracovníkom hovoriacim rodným jazykom zákazníka potom na zadanie príslušnej ponuky postačí len informácia o požadovanej relácii a popis vozidla. Následne zákazník dostane potvrdzujúci e-mail so zadanými údajmi.
Zástupca firmy TimoCom Marcel Frings má z pozitívnych ohlasov používateľov služby „to go“ radosť. „Skutočnosť, že TimoCom to go je dobre prijímaná v rámci celej EU, nás motivuje a zaväzuje zároveň. Našim zákazníkom chceme vždy ponúkať skutočnú pridanú hodnotu, a nie len zbytočnosti“, hovorí.