Veľtrh IAA Nutzfahrzeuge 2018: So svojou novou značkou sa TIMOCOM stáva priekopníkom Smart Logistics System
Augmented Logistics pre európsku logistiku
Erkrath/Hannover, 19. septembra 2018 – Už ôsmy raz po sebe sa zúčastňuje TIMOCOM, popredná európska IT firma pre logistiku, veľtrhu IAA Nutzfahrzeuge 2018 v Hannoveri. V tomto roku TIMOCOM využíva túto príležitosť k mimoriadnej udalosti. Firma sa na tomto najvýznamnejšom veľtrhu mobility, dopravy a logistiky predstaví so svojím novým flexibilným logom ako prvý Smart Logistics System (inteligentný logistický systém) a bude od tohto okamihu symbolom pre Augmented Logistics.
TIMOCOM spoločne so svojimi zákazníkmi už viac ako dvadsať rokov neustále mení a digitalizuje odvetvie logistiky. A teraz spolu uskutočňujú ďalší vývojový krok a zmenu. Základom tejto premeny je nová firemná vízia a nové poslanie. TIMOCOM verí na svet bez logistických výzev a jeho misiou je inteligentná, bezpečná a jednoduchá logistika. Toto strategické zameranie sa pochopiteľne odráža aj v novej firemnej prezentácii.
Aké sú však relevantné faktory tejto premeny?
Smart Logistics System
Ansgar Max, IT riaditeľ, vysvetľuje premenu od burzy nákladov k prielomovému systému pre budúcnosť logistiky: „TIMOCOM je už dlho viac ako len burza nákladov alebo platforma, ktorá sa zameriava len na prepravu. Inteligentný logistický systém je súhrnom mnohých rôznych aplikácií, služieb a rozhraní. Z technického hľadiska tu hovoríme o mikroslužbách alebo architektúre rozhraní REST, Docker kontajneroch a nástrojoch pre orchestráciu, ako je Kubernetes.
V spojení s kontinuálnou integráciou a priebežným dodávaním aj našimi agilnými vývojovými procesmi sme schopní reagovať na požiadavky trhu veľmi efektívne.“ Pre TIMOCOM je Smart Logistics System ďalším logickým krokom, ktorý jeho zákazníkom umožní profitovať z inteligentnej služby.
Augmented Logistics budúcnosti
Ako je známe, TIMOCOM už veľa rokov „spája náklady a voľné vozidlá“. Zákazníci budú môcť aj naďalej využívať pridané hodnoty a výhody najväčšej burzy nákladov v Európe. „Augmented Logistics“ sľubuje viac ako 127.000 používateľov ešte vyššiu flexibilitu a efektivitu v podpore ich logistických procesov. Hovorca spoločnosti Gunnar Gburek vysvetľuje pojem, ktorý TIMOCOM používa pre svoje nové strategické zameranie: „Neustále sa sústredíme na automatizáciu logistických procesov a jednoduché napojenie našich zákazníkov na náš systém. „Augmented“ značí „rozšírený“, „zlepšený“, „zväčšený“. S každým digitálnym vývojom nášho systému sú totiž procesy našich zákazníkov inteligentnejšie a zákazníci tak môžu svoju konkurenčnú výhodu naďalej posilňovať. Pre TIMOCOM to znamená, že sa v budúcnosti bude viac sústrediť na rozširovanie inteligentného logistického systému a prepojenie so zákazníkmi.“
Flexibilné logo a nová prezentácia firmy
Nové flexibilné logo dopĺňa prepracovanú prezentáciu firmy na vizuálnej úrovni. Pélagie Mepin, marketingová riaditeľka, o tejto novej inovatívnej značke hovorí: „Naše logo vyjadruje, že sami seba považujeme za poprednú a predovšetkým priekopnícku IT firmu v logistike. Vedome sme sa rozhodli pre moderný flexibilný dizajn. Chceme doň premietnuť rozmanitosť a dynamiku TIMOCOM, odvetvia logistiky a najmä našich viac ako 40.000 zákazníkov.“
Nový vzhľad značky TIMOCOM bude oficiálne po prvý raz predstavený na veľtrhu IAA Nutzfahrzeuge 2018 v hale 13 v stánku C29. Návštevníci popredného nemeckého veľtrhu sa tu dozvedia všetky detaily o novej stratégii TIMOCOM a môžu sa informovať o mnohých možnostiach inteligentného logistického systému.