Ako bezpečný je TIMOCOM?

Bezpečnosť pri jednorazových prepravách i dlhodobých kontraktoch
  • Prístup do burzy je spravidla umožnený až po 6 mesiacoch existencie firmy
  • Kontrola dôležitých údajov o firme pred podpisom zmluvy
  • Preverenie každého nového zákazníka
  • Trvalá kontrola zákazníkov i po uzavretí zmluvy
Overenie nových zákazníkov

Isto si pamätáte na overovanie pred vaším začiatkom na TIMOCOM... 

Prístup na TIMOCOM Marketplace je prísne regulovaný. Spoločnosti, ktoré chcú systém používať, musia spĺňať určité požiadavky. Len tak môžeme zabezpečiť transparentné, čisté a kompetentné obchodovanie. Vďaka tomuto prísnemu overovaciemu procesu sa už viac ako 156.000 používateľov TIMOCOM cíti byť v dobrých rukách. Splnenie týchto prísnych požiadaviek sa stalo pre zákazníkov spoločnosti TIMOCOM znakom kvality.

Bezpečnostný softvér

Okrem kontroly nových zákazníkov náš bezpečnostný softvér nepretržite pracuje na rozpoznávaní potenciálne podvodných aktivít. Všetky transakcie a akcie na TIMOCOM Marketplace sa analyzujú s cieľom odhaliť nezrovnalosti alebo podozrivé správanie. V prípade podozrivých aktivít sa našim zamestnancom automaticky odošle dotaz na audit. Urobia všetko potrebné na objasnenie situácie a v prípade potreby podniknú ďalšie kroky.

Pridať používateľa

Ako vytvoriť nového používateľa?

Ak chcete vytvoriť účet TIMOCOM pre nového kolegu, môžete:

  1. použiť toto prepojenie: https://shop.timocom.com/sk/svk/services/add-user alebo
  2. použite dlaždicu na úvodnej stránke Marketplace.

Postupujte podľa pokynov na webu a čoskoro budeme môcť vášho nového kolegu aktivovať.

Ako zmeniť používateľa?

  1. Zaregistrujte svojho nového kolegu prostredníctvom tohto odkazu: https://shop.timocom.com/sk/svk/services/add-user
  2. Po dokončení registrácie zavolajte na nasledujúce číslo: +420 412 430 430
  3. Jeden z našich pracovníkov zákazníckeho servisu sa bude zaoberať vašou požiadavkou a účet prepíše.
Heslo

Ako zmeniť heslo?

  1. Otvorte „Nastavenia“ na TIMOCOM Marketplace.
  2. Potom vyberte možnosť „Prihlásenie“ a „Zmeniť heslo“.
  3. Okamžite budete presmerovaní a môžete si zadať nové heslo. 

Ako vylúčiť spoločnosti z vyhľadávania prepráv?

Je nám ľúto, ak máte s niektorou zo spoločností zlé skúsenosti. Samozrejme, chápeme, že by ste v budúcnosti uprednostnili spoluprácu s inými obchodnými partnermi.

Preto máte možnosť určité spoločnosti z vyhľadávania prepráv a voľných vozidiel priamo na Marketplace vylúčiť prostredníctvom tzv. zoznamov vylúčených. Od spoločností zo zoznamu vylúčených už v budúcnosti nebudete dostávať ponuky na prepravu tovaru ani výberové konania a môžete sa opäť tešiť na nových potenciálnych obchodných partnerov.

Pozor: Spoločnosti na vašom osobnom zozname vylúčených vás budú môcť i naďalej kontaktovať e-mailom alebo si prezrieť vaše zverejnené ponuky prepráv. 

Návody a pomoc
Chceme poznať váš názor!

Potrebujeme vaše superschopnosti, aby sme mohli vylepšiť naše návody a pomoc! Zaberie to len pár kliknutí – sľubujeme!

Hore