skip navigation

Karzol Trans

Karzol-Trans

„Spolupráca je vynikajúca. Odpovede dostávame v priebehu 1-2 dní. Pri ťažkých inkasných prípadoch dostaneme aj návrhy, ako jednotlivé prípady čo najrýchlejšie vyriešiť.”

Zoltán Joós,
Karzol Trans

Spoločnosť Karzol-Trans bola založená v roku 1997 a jej vedenie má viac ako 20ročné skúsenosti v oblasti medzinárodnej a vnútroštátnej dopravy. Vlastníkmi spoločnosti sú súkromné osoby. Spoločnosť má jednu pobočku v maďarskom Monore, kde sa nachádza základňa pre kompletné opravy vozidiel, vhodná na údržbu a opravy jednak osobných, jednak aj úžitkových vozidiel, vrátane umývačky vozidiel a dielne na opravy karosérií. Na tejto pobočke je k dispozícii aj čerpacia stanica AS24. Firma sa zaoberá medzinárodnou dopravou so zameraním na prepravu potravín a hlboko zmrazených produktov a tiež sa špecializovala v oblasti vysoko kvalitnej špedície na prepravu citlivého technického tovaru. Medzi jej zákazky patria najmä prepravy do západnej a južnej Európy, realizuje však aj prepravy do ostatných členských krajín Európskej únie.

V našom článku sme hovorili so Zoltánom Joósom, jedným z majiteľov Karzol-Trans.

TC: Môžete nám zmieniť nejaký prípad, kedy sa podarilo vyriešiť obchodný problém predovšetkým vďaka našej službe Medzinárodné inkaso TIMOCOM?

ZJ: Jeden z našich partnerov neuhradil svoj záväzok pod zámienkou, že sme pri preprave neodovzdali palety na výmenu. Nášmu zamestnancovi, ktorý má na starosti prepravu, sa s ním ani po dlhotrvajúcej korešpondencii nepodarilo dosiahnuť nejakú dohodu. Podľa zmluvy sme neboli povinní palety odovzdať. Po sprostredkovaní zo strany TIMOCOM bol zákazník ochotný uhradiť celú sumu za prepravu.

TC: Ako hodnotíte našu službu? Čo si o našej službe myslíte?

ZJ: Pre našu firmu máme jednu kontaktnú osobu. Tá nám pomáha so staršími vecami a s vybavovaním našich nových zákaziek. Spolupráca je vynikajúca. Odpovede dostávame v priebehu 1-2 dní. Pri ťažších inkasných prípadoch dostaneme aj návrhy, ako jednotlivé prípady čo najrýchlejšie vyriešiť.

TC: Odporučili by ste inkasnú službu od TIMOCOM aj iným firmám?

ZJ: Áno, pretože nám to šetrí veľa práce a zbytočné právne procedúry. Veľmi výrazne sa znížil počet pohľadávok, ktoré sú po splatnosti dlhšie ako 30 dní.

Naša inkasná služba sa oplatí!

Zákazníci s nespoľahlivou platobnou morálkou sú zdrojom rizika pre všetky firmy. V prípade problémov spôsobených nespoľahlivými platcami, nastupuje do akcie advokát Alexander Oebel a jeho tím z TIMOCOM. Sú pripravení pomôcť všetkým zákazníkom TIMOCOM s mimosúdnym vymáhaním neuhradených pohľadávok. V minulom roku sa podarilo vymôcť tieto nedoplatky s účinnosťou 89 % (2017).

Naše oddelenie vymáhania pohľadávok má okrem toho ešte jeden zvláštny účinok – snažíme sa odradiť problematické firmy od používania nášho softvéru, a tak sa rad čiernych oviec ani neodváži u nás zaregistrovať.

Využite aj Vy našu inkasnú službu! K manipulačnému poplatku 20,00 € fakturujeme ďalšiu odmenu výlučne až v prípade, ak je vymáhanie úspešné, a to v súlade s platnými nemeckými zákonmi.

Hore